Misja 10 - Reunion cz.4 | Conflict Global Storm poradnik Conflict: Global Storm
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Wybierz Sherman i zacznij ostrożnie posuwać się do przodu. Po kilku chwilach powinieneś zauważyć pierwszych przeciwników (screen 1). Uwaga! Istnieje duże prawdopodobieństwo, iż niektórym przeciwnikom może udać się podbiec nieco bliżej. W takiej sytuacji wycofuj się do reszty drużyny, bądź też zadbaj o odpowiednią obstawę w postaci Bradley'a lub Jonesa. Po wstępnym oczyszczeniu okolicy skieruj tu resztę drużyny. Uważaj na przyczajonych w okolicy snajperów (screen 2). Upewnij się też, że na zaparkowanym kawałek dalej pick-up'ie nie ma strzelca.
Po chwili zaczną pojawiać się nowi przeciwnicy. Nie ukrywam, iż kolejne walki będą stosunkowo trudne. Jeden z członków drużyny powinien przejąć kontrolę nad znajdującym się na pojeździe działkiem maszynowym (screen 1). Koniecznie musi on mieć jednak obstawę, gdyż CKM ma dość ograniczone pole rażenia. Uważaj na przeciwników wybiegających z centralnego budynku (screen 2), a także tych, którzy będą pojawiali się niedaleko poznanej ostatnio ścieżki. W sumie będziesz musiał odeprzeć kilka fal złożonych z dobrze uzbrojonych terrorystów.
Po oczyszczeniu całego placu zbadaj jeden z mniejszych budynków znajdujących się w okolicy. Odnajdziesz w nim między innymi amunicję do Kałasznikowa (screen 1). Najwyższa już chyba pora, aby wejść do centralnego obiektu. Najlepiej byłoby wybrać do tego zadania dwie osoby. Osobiście polecam Bradley'a i Jonesa (screen 2). Connors powinien w dalszym ciągu okupować działko (lub ewentualnie stać przy pojeździe), Sherman musi go natomiast osłaniać.
Nie musisz badać piętra. Zamiast tego skieruj się w lewo. Wyważ drzwi, a po dotarciu do kuchni skorzystaj ze znajdującej się tu drabiny, tak aby zejść do piwnicy (screen 1). Podnieś kolejne apteczki, możesz się również zainteresować amunicją do shotguna. Ruszaj dalej. Zanim skorzystasz z kolejnych drzwi będziesz musiał włożyć zdobytą wcześniej kartę do odpowiedniego czytnika (screen 2).
Uważaj ponieważ niedaleko drzwi, które za chwilę otworzysz przyczaiło się dwóch wrogich żołnierzy (screen 1). Możesz ich zastrzelić lub uderzyć kolbą karabinu. Tak czy siak, należy się ich pozbyć. Po zakończonych walkach podejdź do znajdującego się kawałek dalej laptopa i wciskając F prześlij potrzebne informacje (screen 2) zaliczając tym samym jeden z celów misji.