Misja 14 - Playing For Keeps cz.3 | Conflict Global Storm poradnik Conflict: Global Storm
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Zbierz przy sobie drużynę i ruszaj prosto. Na bieżąco staraj się likwidować nadbiegających terrorystów (screen 1). Korzystając z okazji dobrze byłoby zbadać znajdujące się tu pomieszczenie, do którego prowadzą niewielkie schody (screen 2). W środku, oprócz kolejnych terrorystów, odnajdziesz trochę amunicji oraz apteczki.
Zbierz przy sobie drużynę i ruszaj dalej. Do celu prowadzi wyłącznie jedna ścieżka, tak więc nie powinieneś się zgubić. Regularnie będziesz wpadał na nowych przeciwników (screen 1). W przypadku bliżej rozstawionych gostków do walk powinna dołączać cała drużyna, widocznych w oddali terrorystów likwiduj przy użyciu snajperki. Dojdziesz w końcu do nieco większego magazynu (screen 2). Także i tu nie powinieneś się zatrzymywać. Jeśli chcesz możesz sobie pomagać korzystając z termowizji. Przeciwnicy mogą się bowiem ukrywać za rozstawionymi w okolicy skrzyniami.
Kieruj się w stronę jedynego możliwego wyjścia (screen 1). Spotkasz tu oczywiście kolejnych terrorystów, których dość szybko powinieneś zlikwidować. Z racji tego, iż przeszedłeś już sporą część etapu dobrze byłoby wykonać pierwszy zapis stanu gry. Ruszaj dalej. Wybierz na chwilę Sherman. Za rogiem powinieneś dojrzeć pojedynczego snajpera (screen 2), którego będziesz się oczywiście musiał pozbyć. Idź prosto. Po drodze powinieneś zauważyć skrzynię z granatami.
Po dotarciu do kolejnego większego pomieszczenia skorzystaj z usług pani snajper, aby rozprawić się z operatorem działka maszynowego (screen 1). Korzystając z okazji możesz też oczywiście zneutralizować kilku innych przeciwników. Ruszaj dalej. Tradycyjnie już będziesz musiał oczyścić tę halę, nie pozostając jednak zbyt długo w jednym miejscu. Docelowo powinieneś dotrzeć do znajdujących się tu schodów (screen 2).
Pokonaj znajdujący się w tym miejscu niewielki korytarz. Po dotarciu do kolejnego pomieszczenia będziesz musiał wykonać bardzo zbliżone czynności. Sherman musi bowiem zdjąć operatorów dwóch stanowisk maszynowych (screen 1). Dopiero gdy oni zginą wprowadź tu resztę drużyny, aby zająć się pozostałymi przeciwnikami (screen 2), zarówno tymi przebywającymi na tym poziomie, jak i znajdującymi się na dole.