Misja 12 - Showdown cz.3 | Conflict Global Storm poradnik Conflict: Global Storm
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
W sumie będziesz sobie musiał poradzić z kilkoma "falami" przeciwników. Po zlikwidowaniu wszystkich terrorystów skieruj swoją drużynę na piętro. Skręć w prawo i skorzystaj ze znajdującego się tu wąskiego przejścia (screen 1). ZANIM ruszysz dalej KONIECZNIE ZAPISZ STAN GRY!!! Do akcji powinna teraz wkroczyć Sherman. W pierwszej kolejności zlikwiduj gostka z rakietnicą (screen 2), oczywiście przez cały czas pozostając jeszcze w korytarzu, w którym zapisywałeś stan gry. W ten sposób nic złego nie powinno Ci się stać.
Podejdź kawałek do przodu i wychyl się w lewo. Na placu powinieneś zauważyć pojazd opancerzony. ZANIM jednak się nim zajmiesz zlikwiduj DWÓCH snajperów ukrytych w budynku (screen 1). Musisz się dokładnie przyjrzeć, gdyż początkowo zapewne ich w ogóle nie zauważysz. Dopiero teraz podprowadź w to miejsce Connorsa i używając wyrzutni rakiet zniszcz wspomnianą przed chwilą maszynę (screen 2). Korzystając z okazji warto byłoby się również pozbyć zaparkowanych w tym miejscu pojazdów. Jest to niezwykle ważne, gdyż w trakcie kolejnych walk mógłbyś doprowadzić do przypadkowych eksplozji, tracąc tym samym wybranych członków ekipy!
Zbierz przy sobie całą drużynę i zejdź na dół. Najlepiej byłoby trzymać się ściany LEWEGO budynku. Po chwili powinieneś zauważyć pierwszych przeciwników. Kilku terrorystów wybiegnie z okolicznego pomieszczenia, reszta pojawi się po prawej (screen 1). Likwiduj kolejnych gostków, sukcesywnie posuwając się jednak do przodu. Wejdź do znajdującego się obok pomieszczenia. Wpadniesz na kolejny arsenał broni (screen 2). Pozbieraj cenne przedmioty, nie zapomnij też o wyjątkowo potrzebnych w tego typu misjach APTECZKACH!!
Możesz ruszać dalej. Tym razem trzymaj się blisko zbadanego już wcześniej banku, tak aby uniknąć przypadkowego postrzelenia. Ze znajdującego się po drugiej stronie ulicy obiektu powinni zacząć wybiegać kolejni terroryści (screen 1). Nie muszę chyba mówić, iż powinieneś ich sukcesywnie eliminować. Po zlikwidowaniu wszystkich bandytów skieruj się do przejścia, z którego korzystali. Po znalezieniu się w budynku ruszaj prosto. Powinieneś otrzymać informację o wszczęciu alarmu. Teoretycznie powinieneś się śpieszyć, spokojnie jednak zdążysz z wykonaniem wszystkich czynności. Mimo wszystko radziłbym zapisać stan gry. Po dotarciu do klatki schodowej ruszaj na górę (screen 2). Musisz dotrzeć na najwyższe możliwe piętro.
Po dotarciu na miejsce skieruj się na niewielki balkonik (centralna część korytarza). Podejdź do krawędzi i wciśnij F, aby zacząć zjeżdżać po lince (screen 1). To samo powinni zrobić inni członkowie drużyny (automatycznie, bez Twojego udziału...). W tym czasie musisz ich oczywiście osłaniać (screen 2). Na szczęście okolica jest wyjątkowo słabo broniona.