Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos 2: Ludzie odwagi - poradnik do gry

Commandos 2: Ludzie odwagi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 | Commandos 2 Ludzie odwagi poradnik Commandos 2: Ludzie odwagi

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Ostatnia, dziesiąta misja, jest rozgrywana w Paryżu, w parkach w okolicy wieży Eiffela. Jest swoistym podsumowaniem zmagań Twoich podopiecznych w poprzednich dziewięciu misjach o czym świadczy obecność wszystkich dostępnych w grze komandosów. Każdy z nich będzie miał udział w tej misji, jednak podobnie jak w poprzednich zadaniach, tylko od Ciebie będzie zależało, czy zechcesz skorzystać z usług każdego z komandosów.

Oto kilka porad dotyczących tej misji:

  • Nie przejmuj się dużą ilością przeciwników, są oni bardzo łatwi do unieszkodliwienia.
  • Wiedz, że nie musisz zabijać wszystkich wrogów.
  • Istnieje sposób ominięcia większości oddziałów i wykonania zadania w bardzo krótkim czasie.

Mapa - fragmenty układanki

1 - Stacja, w której zaczynasz misję (1 fragment) - Misja 10 | Commandos 2 Ludzie odwagi - Commandos 2: Ludzie odwagi - poradnik do gry

Opis mapy

1 - Stacja, w której zaczynasz misję (1 fragment).

2 - Boczna część budynku (5 fragmentów).

3 - Środkowa część budynku (8 fragmentów).

4 - Boczna część budynku (3 fragmenty).

Zadania główne, poboczne oraz podpowiedzi:

Zadanie główne: Saper musi odłączyć urządzenie detonujące w pokoju generała.

Zadanie główne: Skontaktuj się z Natashą.

Zadanie główne: Użyj radia znajdującego się na czubku wieży.

Podpowiedź: Zdobądź klucz od generała SS.

Podpowiedź: Zdobądź miny i granaty.

Podpowiedź: Ukradnij czołg.

Kolejność i wykonanie poszczególnych zadań:

Celem Twoich podopiecznych w dziesiątej, finalnej misji, jest skontaktowanie się z łącznikiem oraz odłączenie urządzenia detonującego od pokoju generała. Innymi słowy musisz wykorzystać wszystkich wyuczonych podczas gry taktyk i strategii do niedopuszczenia, aby Paryż został wysadzony w powietrze.

Pierwszym krokiem, który powinieneś uczynić, jest wydostanie się z tunelu na powierzchnię. Pierwsi przeciwnicy, czekający na peronie to żaden kłopot, a żołnierze ulokowani w poczekalni, także nie powinni stanowić żadnego problemu.

Już tutaj możesz przebrać szpiega w zabrany któremuś z przeciwników mundur, aby po wyjściu ze stacji do parków pod wieżą Eiffela, żaden z wrogów Cię nie rozpoznał. Gdy będziesz już na zewnątrz, możesz na spokojnie obejrzeć ukształtowanie terenu, pooglądać charakterystyczne punkty w obronie przeciwnika i zastanowić się nad strategią na tę misję.

Wszystko, tradycyjnie, nie wygląda zbyt ciekawie. Mapa jest praktycznie cała czerwona od przeciwników i ciężko znaleźć obszar, który byłby wolny od niemieckich patroli. Teren jest cały płaski, a jedynymi elementami które mogą zasłonić Twoich podopiecznych, są krzaki, żywopłoty i oczywiście podstawy wieży Eiffela.

Jednak już po chwili powinieneś się zorientować, że jedynym problemem na tej mapie są... przeciwnicy. O ile wcześniejsze misje wymagały choć trochę rozplanowania akcji, jakiejś synchronizacji działań lub po prostu odpowiedniej strategii, to przy okazji dziesiątej misji, musisz jedynie eliminować kolejnych wrogów, dokładnie planować każde posunięcie i uważnie obserwować ruchy niemieckich patroli.

Każdego wartownika da się wywabić z miejsca którego pilnuje, każdy patrol da się ominąć i wreszcie każdego snajpera ustawionego na niższych kondygnacjach wieży Eiffela da się zestrzelić. Ta misja nie jest trudna, jakoby mogła się wydawać, ona jest po prostu czasochłonna.

Nie mniej jednak strategię trzeba jakąś obrać. Musisz dostać się do budynku, w którym ukrywa się Natasha. W tym samym kompleksie budynków wykonasz też najważniejszą z misji - odłączenie urządzenia detonującego od pokoju generała. Poza tym, nawet w tej misji można znacznie skrócić czas jej wykonywania, a także zmniejszyć ilość przeciwników, których musiałbyś pokonać...

Po wyjściu ze stacji, oczyść trochę teren z patrolujących Niemców. Nie musisz oczywiście zabijać wszystkich, lecz pozbądź się zaledwie kilku z nich, będących najbliżej stacji.

Następnie, szpiegiem przebranym w mundur na przykład porucznika, podejdź do samochodu stojącego nieopodal skrzynek z minami i granatami. Wsiądź do ciężarówki i podjedź nią pod resztę drużyny czekającej w okolicy stacji.

Załaduj do wozu swoich najbardziej potrzebnych kompanów (Green Beret, złodziej, nurek, kierowca oraz saper) i podjedź nimi pod hotel w którym masz do wykonania dwa zadania. Tutaj musisz usunąć kilku przeciwników, aby Twoi podopieczni mogli spokojnie poruszać się po tym obszarze.

Teraz możesz zwiedzić resztę budynków tego kompleksu, albo od razu wejść do hotelu, w którym znajduje się Natasha. W tych budynkach znajdziesz większość dostępnych na tej mapie przedmiotów - granaty, apteczki zdrowia, trucizny oraz książki bonusowe. Prócz przedmiotów znajdziesz całą gamę przeciwników i wrogów, których będziesz musiał unieszkodliwić.

Skontaktuj się z Natashą: Na jednym z pięter hotelu, znajduje się Natasha, z którą musisz się skontaktować. Ukrywa się pod przebraniem niemieckiej sekretarki i przekaże Ci informacje dotyczące przebiegu misji.

Otóż niedaleko Paryża stacjonują alianckie oddziały gotowe do odbicia miasta. Jedynym problemem są ładunki wybuchowe, które mogą zostać w każdej chwili zdetonowane. Twoim zadaniem jest odłączenie urządzenia detonującego, a następnie wjazd na sam szczyt wieży Eiffela i zakomunikowanie dowództwu o możliwości odbicia miasta.

Mając do dyspozycji dwie osoby mogące dowoli poruszać się między przeciwnikami, reszta część zadania wydaje się być banalna.

Saper musi odłączyć urządzenie detonujące w pokoju generała: Pokój generała znajduje się w tym samym kompleksie budynków, co pokój w którym spotkałeś Natashę. Likwidując wszystkich napotkanych przeciwników, przejdź saperem do konkretnego pokoju i po prostu odłącz zasilanie do urządzenia detonującego.

Ostatnią częścią misji jest zawiadomienie dowództwa o spełnieniu wszystkich postawionych wcześniej założeń. Musisz dostać się na czubek wieży Eiffela, poprzez wjechanie kolejką startującej z jednej z podpór. Problem stanowi tym razem klucz do tejże właśnie podpory, który posiada generał SS.

Zdobądź klucz od generała SS: Generał znajduje się w południowej części mapy, jest chroniony przez kilku strażników. Powtórz manewr z samochodem, tym razem zabierając Natashę, szpiega, Green Bereta i nurka, którymi opanujesz tamtejszy teren i zabijesz generała.

Użyj radia znajdującego się na czubku wieży: Oczywiście zabierz mu klucz i akcję z samochodem powtórz tym razem w okolicy podpory, z której startuje kolejka jadąca na wyższe kondygnacje wieży Eiffela. Tam, najlepiej przy pomocy szpiega, zlikwiduj kolejnych przeciwników, wjeżdżając na kolejne wyższe poziomy, aż dotrzesz na sam czubek wieży, gdzie znajduje się radio, którym powiadomisz dowództwo o ukończeniu misji.

Tę finalną misję można też wykonać w sposób siłowy, przejmując czołg znajdujący się nieopodal hotelu. Gdy tylko będziesz w posiadaniu tego wehikułu, reszta część misji wydaje się być jeszcze łatwiejsza.