Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos 2: Ludzie odwagi - poradnik do gry

Commandos 2: Ludzie odwagi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 01 | Commandos 2 Ludzie odwagi poradnik Commandos 2: Ludzie odwagi

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Pierwszą misję, rozgrywającą się w bazie Niemieckich łodzi podwodnych, ze względu na charakter zadania wykonujesz w nocy. Odnosi się ona do historycznej kradzieży Enigmy, maszyny kodującej, gdyż wcielając się w rolę profesjonalnego złodzieja musisz wykraść z sejfu generała urządzenie do kodowania wiadomości.

Zadanie to stanowi swego rodzaju chrzest bojowy, gdyż jest to Twoja pierwsza misja przeciwko tak poważnemu przeciwnikowi. Nie musisz się jednak obawiać, gdyż zadanie to można wykonać nie oddając ani jednego strzału.

Porady dotyczące misji:

  • Jako, że misja wykonywana jest w nocy, możesz spokojnie poruszać się w ciemnościach. Jedynie gdy podejdziesz bliżej jakiegoś wartownika, możesz zostać rozpoznany. Natomiast będąc daleko od przeciwników, oni i tak nie zobaczą Twojej sylwetki. Staraj się jednak zachować wszelkie środki ostrożności.
  • Do dyspozycji będziesz miał złodzieja, wprawionego w cichym przemieszczaniu się po obozie. Nie będzie więc sprawiało problemów szybkie przebiegnięcie zza jednego budynku za drugi.
  • Postaraj się wykorzystać wszystkie podpowiedzi, gdyż akurat w tej misji, są one niezwykle pomocne.

Mapa - fragmenty układanki

1 - Budynek, w którym przebywa Natasha (1 fragment) - Misja 01 | Commandos 2 Ludzie odwagi - Commandos 2: Ludzie odwagi - poradnik do gry

Opis mapy

1 - Budynek, w którym przebywa Natasha (1 fragment).

2 - Sypialnia i jedno z najważniejszych pomieszczeń w bazie (2 fragmenty).

3 - Pomieszczenie, w którym Niemcy spożywają alkohol (1 fragment).

4 - Budynek z natryskami (1 fragment).

Zadania główne, poboczne oraz podpowiedzi:

Zadanie główne: Skontaktuj się z rannym Allym.

Zadanie główne: Odszyfruj wiadomość używając Enigmy.

Zadanie główne: Użyj radia.

Zadanie główne: Złodziej musi ukryć się pod łóżkiem.

Podpowiedź: Wyłącz napięcie zasilające ogrodzenie.

Zadanie główne: Ukradnij maszynę kodującą.

Zadanie poboczne: Ukradnij security papers.

Podpowiedź: Skontaktuj się z Natashą.

Zadanie główne: Ukradnij klucz asystentowi generała.

Podpowiedź: Użyj tabletek nasennych do pozbycia się asystenta.

Podpowiedź: Natasha używając telefonu może wywabić generała z budynku.

Kolejność i wykonanie poszczególnych zadań:

Sytuacja nie wygląda zbyt ciekawie. Mając do dyspozycji tylko jednego człowieka, musisz skontaktować się z łącznikiem, a następnie przebijając się przez obóz pełen przeciwników, wydobyć z sejfu generała maszynę kodującą.

Na początku więc najlepiej skontaktuj się z rannym łącznikiem, który z pewnością przekaże Ci jakieś sensowne informacje co do wykonania tej misji.

Skontaktuj się z rannym Allym: Najszybszym sposobem kontaktu z rannym więźniem jest po prostu dopłynięcie do brzegu i wejście do budynku. W tym celu wyskocz z łódki i wyjdź na brzeg po schodkach w okolicy dźwigu portowego (uważaj jednak przy wychodzeniu z wody, gdyż patrolujący okolicę żołnierz może Cię zauważyć). Stąd do zranionego łącznika masz kilka kroków. Nie zapomnij jednak wejść do budynku odpowiednimi drzwiami, gdyż więźnia pilnuje jeden żołnierz.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie