Etap trzeci - życzenia | Opis przejścia - Botanicula poradnik Botanicula
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Etap trzeci - życzenia

Na swojej drodze spotykamy lampę, z której wyleci dżin skory do spełniania naszych życzeń. W nasze posiadanie wpada [KARTA nr 30]. W trakcie tego etapu przyjdzie nam zwiedzić pięć lokacji, oznaczonych kolejno przez symbole:
1. Nutka
2. Prezent
3. Gwiazda
4. Diabelski młyn
5. Znak zapytania

Nutka. W pierwszej kolejności musimy kliknąć na małe, okrągłe światełko leżące na gałęzi. Gdy to uczynimy, po prawej stronie pojawi się dwóch muzyków - jeden różowy, a drugi pomarańczowy. Każdego z nich musimy kliknąć we wskazane na ilustracji miejsca, by rozpocząć koncert. By wrócić do dżina, wystarczy w trakcie koncertu nacisnąć wiszący trójkąt.
Różowy muzyk: akordeon, kobza, jo-jo, usta
Pomarańczowy muzyk: trąbka, banjo, perkusja
Nagroda: [KARTA nr 31]

Prezent. Wiszącą dźwignię musimy kliknąć, a następnie przytrzymując LPM pociągnąć w dół. W ten sposób pojawi się prezent. Gdy go otworzymy, powrócimy do dżina.
Nagroda: [KARTA nr 32]

Gwiazda. Po kliknięciu na nasionko, nasza drużyna wskoczy na huśtawkę wyrzucając je tym samym kawałek dalej. Gdy klikniemy je znów, nasi bohaterowie zostaną wyrzuceni na orbitę. Gdy zawiśniemy w próżni w okolicach księżyca, będziemy światkami lądowania promu kosmicznego. Kliknięcie w niego spowoduje, że wysiądzie z niego kosmonauta. My natomiast wrócimy na ziemię kończąc tym samym przygodę z tą lokacją.
Nagroda: [KARTA nr 33]

Diabelski młyn. Gdy nasi bohaterowie wejdą na diabelski młyn, kliknijmy i przytrzymując LPM zakręćmy korbą w prawo tyle razy, ile potrzeba do rozkręcenia imprezy. By wrócić do dżina, wystarczy raz kliknąć żółtego stworka.
Nagroda: [KARTA nr 34]

Znak zapytania (pająk). Ostatnią lokację już znamy, gdyż uciekaliśmy z niej przed pająkiem. Dzięki pomocy dżina będziemy tym razem w stanie zneutralizować pająka tym samym torując sobie drogę do czwartego etapu. Musimy jedynie rozwiązać supełek.
Nagroda: [KARTA nr 35]