Etap szósty - symbole żywiołów (2) | Opis przejścia - Botanicula poradnik Botanicula
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Gdy odpowiednio przeciągniemy mackę z okiem, przyczepi się ona do naszego stwora. Z tak przyczepioną macką musimy udać się na samo dno.

Odczepiamy mackę i nakierowujemy ją na potwora by się do niego przyczepiła (kliknięcie). W ten sposób zyskamy dostęp do drugiego z symboli żywiołów oraz [KARTA nr 99] Gdy najedziemy kursorem na wszystkie stworzenia podobne do tego, które go pilnowało, zyskamy [KARTA nr 100]. Udajmy się w prawo.
![Po najechaniu na wodne stworzenia (czerwone strzałki), pozyskamy [KARTA nr 101] oraz [KARTA nr 102] - Etap szósty - symbole żywiołów (2) | Opis przejścia - Botanicula - Botanicula - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1237/415734.jpg)
Po najechaniu na wodne stworzenia (czerwone strzałki), pozyskamy [KARTA nr 101] oraz [KARTA nr 102]. Kierując się cały czas do góry, wylądujemy w grocie.

W grocie znajdziemy dziwnego stwora w kasku. Po kliknięciu w dynię (1) przed nim, rozpoczną się wyścigi żuczków. Musimy je wygrać, gdyż wtedy rozłoszczony stwór zacznie skakać co, poprzez kliknięcie w narośl (2), umożliwi nam zabranie kasku oraz [KARTA nr 103]. Poniżej krótkie objaśnienie sterowania żuczkiem.

By sterować żuczkiem w trakcie wyścigu, musimy kliknąć owoc, a następnie kierować nim w stronę (czerwone strzałki), w którą ma pójść nasz żuczek. Uważajmy, by nie zderzyć się z żuczkiem przeciwnika, gdyż oszołomi to naszego zawodnika. Po wygranych zawodach w naszej kolekcji ukaże się [KARTA nr 104].

Gdy zdobędziemy kask, wróćmy do lokacji zilustrowanej powyżej (na lewo). Po najechaniu na wodne stworzonka (czerwona strzałka), zyskamy [KARTA nr 105]. Udajmy się teraz po raz kolejny tam, gdzie zdobyliśmy oko dla naszego stwora-łodzi podwodnej.

Musimy tu ustawić gong tak, by znajdował się na tej samej wysokości, co na obrazku. Gdy to zrobimy, możemy skręcić w prawo (dolny tunel).
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie