Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

XXII: Twierdza Strażnika - Poziom 4 | Baldur's Gate II Tron Bhaala poradnik Baldur's Gate II: Tron Bhaala

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

1 - XXII: Twierdza Strażnika - Poziom 4 | Baldurs Gate II Tron Bhaala - Baldurs Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

1. Po animacji musisz pogadać z Carstonem - uwięzionym w Machinie Luma Szalonego magiem, który jako jedyny może udostępnić przejście na niższy poziom. Problem polega na tym, że jest za nieprzebijalnym szkłem i strasznie się rzuca... z jednego pioruna na pewno dostaniesz. By zbić szkło... musisz zeksplorować cały poziom, zdobyć kryształowy pobijak (lokacja 9) i uderzyć nim sześć razy. Wówczas szybka pęka, Carston wypada i zaczyna się płaszczyć. Można na nim zdobyć dziennik Carstona, nawet trzeba bo jest tam podana kombinacja dźwigni, która umożliwia wyjście z poziomu.

Czas na zabawę maszyną. Oto instrukcja obsługi (nie kombinuj inaczej, bo możesz stracić np. 15 poziomów):

trójkątny guzik, czerwone pokrętło, średnia dźwignia - otwiera drzwi na 5 poziom

trójkątny guzik, zielone pokrętło, średnia dźwignia - maczuga+3 gwiazda burzy

czerwone pokrętło, zielone pokrętło, krótka dźwignia - +1 do charyzmy na stałe

błękitne pokrętło, zielone pokrętło, długa dźwignia - 5% do odporności na magię na stałe

kwadratowy guzik, krótka dźwignia, średnia dźwignia - +1 do siły na stałe

okrągły guzik, błękitne pokrętło, długa dźwignia - +1 do inteligencji na stałe

kwadratowy guzik, błękitne pokrętło, krótka dźwignia - +1 do zręczności na stałe

okrągły guzik, kwadratowy guzik, trójkątny guzik - +1 do mądrości na stałe

okrągły guzik, czerwone pokrętło, długa dźwignia - +1 do kondycji na stałe

2. Paru Yuan-ti.

3. Kilka karmazynowych śmierci i mgielnych upiorów - jeśli masz zabezpieczenie przed stratą poziomów - nic ci nie grozi.

Obok kilka skrzynek... a w rzeczywistości zabójczych mimików. Leją jakimś klejem, więc lepiej mieć Swobodę ruchów. W jednym z pojemników różdżka magicznych ataków.

4. Parę biesów z cienia dla rozgrzewki - jeśli masz zabezpieczenie przed stratą poziomów - nic ci nie grozi.

Sześć kadzielnic czeka na hubkę, krzesiwo i kolorową oliwę - póki nie masz tych gratów - nic tu po tobie.

Po odwiedzeniu podziemi illitidów i githyanki, możesz odpalać pochodnie. Właściwa kolejność jest następująca:

Lewe

Prawe

Czerwone

Błękitna

Czerwona

Purpurowa

Purpurowa

Czerwona

Dzięki temu otworzą się wrota do lokacji 9.

5. Pełny zestaw niemagicznej broni. Weź to co potrzebne, bo za chwilę sparring z magicznymi golemami.

6. Kilka zmutowanych pająków - dość groźny jad. W prawym kącie - cienie. Jedna skrzynka z pułapką.

7. Magiczne golemy - można je zranić tylko niemagiczną bronią (znajdziesz ją w lokacji 5). W baseniku flaszka niebieskiej oliwy. Jedna skrzynka z pułapką.

8. Do obozu ilitydów

9. Dwa niegrzeczne minotaury: Skała i Garock przyzywają kilka lodowych salamander i próbują siekierezady. Trzeba im przyznać, że używają jakichś ataków wirowych i wytrzymałości, ale nie stanowią wielkiego zagrożenia.

W razie problemu wciągnij ich na zastawione przez siebie pułapki w drzwiach.

Na wrogach zdobywasz topór nieuległości+4 i dwa topory+3. W zabezpieczonej pułapką skrzyni czeka kryształowy pobijak i strona o golemie (do budowy księgi golema jurgennauta).