Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

IX: Siedziszcze Yaga Shury - I piętro | Baldur's Gate II Tron Bhaala poradnik Baldur's Gate II: Tron Bhaala

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Zanim tam wejdziesz, rzuć czary chroniące przed ogniem, ponieważ podłoga usiana jest strumykami lawy, przeciwnicy parzą, a większość pułapek to ogniste kule - IX: Siedziszcze Yaga Shury - I piętro | Baldurs Gate II Tron Bhaala - Baldurs Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

Zanim tam wejdziesz, rzuć czary chroniące przed ogniem, ponieważ podłoga usiana jest strumykami lawy, przeciwnicy parzą, a większość pułapek to ogniste kule.

1. Komitet powitalny z ognistych olbrzymów i ognistych olbrzymów-gwardzistów (26000 XP za sztukę). Żmudna walka, bo potwory używają mikstur leczących i ochronnych, i posiadają broń, która zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.

2. W drzwiach pułapka. Symbol czaszki, który wysysa poziomy przy dotknięciu - bez kamienia strażniczego (lokacja 5) do nich nie podchodź. Po wsadzeniu do nich kamyka odblokowują się drzwi do lokacji 8 i dostajesz 5000XP.

3. W drzwiach pułapka. Symbol młota, który wysysa poziomy przy dotknięciu - bez kamienia strażniczego (lokacja 5) do nich nie podchodź. Po wsadzeniu do nich kamyka odblokowują się drzwi do lokacji 8 i dostajesz 5000XP.

4. Na schodach pułapki.

5. Pięciu olbrzymów pilnuje pojemnika, w którym znajduje się kamień strażniczy z czaszką (do 2), z tym że po jego wyjęciu pojawia się 3 golemy: adamantytowy, gliniany i magiczny. W skrzynce jest też Ekologia Elminstera, którą wart przeczytać.

6. Pułapki bronią dostępu do pojemnika, w którym leży kamień strażniczy z młotem (do 3) - natychmiast po jego wyjęciu pojawiają się dwie salamandry i cztery ogniste trolle - nic specjalnego, o ile czytałeś Ekologię. Poza kamieniem strażniczym są tam bransolety siły 22.

7. Schody, zablokowane magiczną barierą dopóki nie rozpracujesz urządzenia 10.

8. Pomieszczenia strzegą: upadły kot (wykrywa złodziei); płonąca czaszka (strzela ognistymi kulami), płonący człowiek i salamandry. Po otwarciu kolejna ekipa - dwa większe żywiołaki ognia i dwóch płonących ludzi. W pojemniku kamień strażniczy z płomieniem (do 10).

9. Jak w 8. Po dwa kościane biesy (coś na miarę kościanego golema) i Erinyes (jakaś leszczyca z łukiem, niewidzialnością i mieczem - nie pojmuję czemu jest za nią 15000XP). Zdobywasz kamień strażniczy z krwią i Psioniczny miecz+5 (miecz oburęczny zapewnia odporność na wszystkie ataki umysłowe i psioniczne, czyli łupieżca umysłu już ci nie groźny).

10. Maszyneria do zdejmowania magicznej blokady na schodach 7. Żeby jej użyć trzeba mieć kamienie krwi i płomienia z 8 i 9 - 20000XP.