Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Avowed - poradnik do gry

Avowed - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Avowed: Wszystkie żywioły, efekty i stany Avowed poradnik, porady

Zarówno gracz, jak i przeciwnicy, mogą nałożyć przeróżne efekty na swój cel, aby go osłabić. Na tej stronie poradnika do Avowed dowiecie się o nich wszystkich, co dokładnie robią i jakie jest ich działanie.

Ostatnia aktualizacja: 19 lutego 2025

Nałożyliście na wroga status krwawienia, ale nie do końca rozumiecie, co on powoduje? A może poraziliście przeciwnika do tego stopnia, że nie wiecie co powoduje oszołomienie? Na całe szczęście wraz z naszym poradnikiem do Avowed wszystkie stany, efekty oraz żywioły zostaną dokładnie wyjaśnione na tej stronie.

Jak nakładać efekty?

Praktycznie wszystkie statusy i efekty można nałożyć za pomocą broni - o tym czy dany oręż nakłada status, przeczytacie w jego opisie. . Każdy z granatów ma swój konkretny efekt, który aktywuje się po zderzeniu z przeciwnikiem lub otoczeniem. Większość zaklęć również nakłada statusy o odpowiadającym im żywiole.

Porażenie i oszołomienie

  1. Porażenie - żywioł ten odnosi się do ataków elektrycznych. Sam w sobie nie robi nic szczególnego poza nakładaniem statusu oszołomienia.
  2. Oszołomienie - status ten powoduje, że postać nim dotknięta będzie od czasu do czasu rozprzestrzeniać obrażenia od porażenia innym postaciom, znajdującym się obok niego. Co więcej, zostaną oni ogłuszeni na krótką chwilę.

Krwawienie

  1. Krwawienie - powoduje, że po zapełnieniu się paska w całości, zacznie zadawać obrażenia rozłożone w czasie postaci, która została dotknięta tym statusem.

Mróz, zamarznięcie i roztrzaskanie

  1. Mróz - żywioł ten odnosi się do obrażeń od mrozu. Ciągłe ataki od mrozu nakładają status zamarznięcia.
  2. Zamarznięcie - gdy status ten się zapełni w pełni, spowoduje, że postać nim dotknięta zamarznie i przestanie się ruszać. Co więcej, taką postać można łatwo roztrzaskać.
  3. Roztrzaskanie - efekt, który możecie aktywować w momencie zamrożenia przeciwnika. Korzystając z wybuchów lub odpowiedniej liczby ataków innego rodzaju w krótkim czasie, zadacie ogromne obrażenia dodatkowe.

Ogień i podpalenie

  1. Ogień - żywioł, który zadaje obrażenia od ognia. Ciągłe atakowanie spowoduje, że postać będzie podpalona.
  2. Podpalenie - postać dotkięta tym statusem będzie otrzymywała ciągłe obrażenia przez pewien czas.

Zatrucie

  1. Zatrucie - status, który powoduje, że postać nim dotknięta otrzymuje obrażenia w czasie. Więcej na ten temat przeczytacie na stronie Jak wyleczyć zatrucie?.

Zmęczenie

  1. Zmęczenie - jeśli postać gracza pozbędzie się całego paska staminy, to przez pewien czas nie będziecie mogli atakować, robić uników i bloków.

Ogłuszenie

  1. Ogłuszenie - status nakładany na wroga po tym, jak jego wskaźnik ogłuszenia zapełni się w całości (żółty pasek pod paskiem zdrowia). Przeciwnik jest wtedy wrażliwy na atak specjalny, zadający duże obrażenia.