Wenecja | Glyfy w Assassin's Creed II poradnik Assassin's Creed II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Wenecja
Mapa
Glyf #14
Znajduje się pod mostem wskazanym na mapie - dotrzemy do niego wpływając pod belki. [1] W zagadce wybieramy obrazy przedstawiające różne igraszki (Amor i Psyche; Zeus u Danae; Jowisz i Io; Porwanie Europy, Leda i łabędź). [2]
Glyf #15
Jest nie opodal mostu pod którym był poprzedni Glyf. Tym razem udajemy się na budynek obok - na górze jest mała kopuła i posąg. Pod nim znajdziemy znak. [1] Teraz rozwiązujemy jedne obrotowe puzzle [2] a potem najeżdżamy na wszystkie elementy na mapie świata.
Glyf #16
W północno-zachodniej części miasta na jednym z budynków. Ściana, na której znajduje się znak jest skierowana na wschód. [1] Rozwiązujemy banalną zagadkę wskazując prawidłową nazwę (Tunguska) [2] a potem najeżdżając na zdjęcie.
Glyf #17
Znajduje się na szczycie dużej wieży koło ogromnej bazyliki/pałacu. [1] Wchodzimy na górę i patrzymy pod nogi - znak jest na posadzce. Znajdujemy kod szukając wskazówek w zdjęciach (7 - kształt przypominający stateczek kosmiczny, 9 - pozioma klepsydra, 1 - kółko w rombie). [2] Później przeszukujemy prawą, górną stronę domu na zdjęciu (daszek).
Glyf #18
Jest w pobliżu poprzedniego Glyfu, również na posadzce innej wieżyczki. Tym razem znacznie mniejszej i znajdującej się blisko katedry, ale na północny-zachód (to część większego budynku). [1] Kolejna zagadka z przypisywaniem znaków i cyfr. Wpisujemy kod (patrz zdjęcie powyżej) [2] a na następnym ekranie aktywujemy obiekty.
Glyf #19
Mieści się na bocznej części świątyni na południowo-wschodnim krańcu dzielnicy. [1] W zagadce wybieramy obrazy, na których czczone jest słońce (Kalendarz Aztekó; Brama Wschodnia; Rysunki z Nazca; Księga Umarłych; Fresk w Kaplicy Sykstyńskiej). [2] Później namierzamy obiekt na mapie słońca - jest w dolnej, lewej części.
Glyf #20
Znajduje się na tylnej ściance frontowego elementu budynku, oczywiście na dachu. [1] Rozwiązanie pierwszej zagadki: [2]
- Obróć piąty pierścień dwa razy w lewo
- Obróć czwarty pierścień dwa razy w lewo
- Obróć trzeci pierścień dwa razy w prawo
- Obróć drugi pierścień pięć razy w prawo
- Obróć pierwszy pierścień trzy razy w lewo
Na obrazie wybieramy słońce. [1] W przypadku dopasowywania liczb i znaków możemy wybrać jakikolwiek ciąg (podpowiedź głosi przecież, że wszystko jest dozwolone). [2] Na koniec jeździmy obiektem po szkielecie naprawiając go. Później delektujemy się kompletnym, sekretnym nagraniem.