Sekwencja 1 (2) | Fabuła | Solucja Assassin's Creed II poradnik Assassin's Creed II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Sekwencja 1 - Przyjaciel rodziny
Idziemy z matką do jej znajomego. [1] Okazuje się, że to niezwykle utalentowany malarz Leonardo . Bierzemy skrzynię z jego obrazami . [2]
Wracamy z dorobkiem malarza do domu i kładziemy skrzynię na ziemi. [1] Idziemy wykonać trzecie zadanie do najmłodszego członka rodziny. [2]
Sekwencja 1 - Sekret Petruccia
Petruccio poprosi nas o zdobycie trzech piór znajdujących się na dachu - mamy na to nieco ponad dwie minuty. Na szczęście obiekty są wskazane na radarze. [1] Gdy będziemy mieć przy sobie wszystkie trzy przedmioty wracamy do domu . [2]
Teraz ponownie pukamy do drzwi [1] i rozmawiamy z ojcem. [2]
Sekwencja 1 - Specjalna przesyłka
Musimy dostarczyć trzy listy. Najpierw udajemy się południe. [1] Tam przekazujemy przesyłkę podejrzanej parze . [2]
Biegniemy po dachach na wschód - drugi odbiorca[1] czeka na małym daszku pomiędzy budynkami . [2]
Dalsza droga prowadzi nieco na północ. W wyznaczonym miejscu znajdziemy klatkę z gołębiami . [1] Podczepiamy do jednego z nich wiadomość. [2]
Wracam do domu po następne rozkazy. [1] Niestety okaże się, że nie jest najlepiej. [2]
Sekwencja 1 - Więzień
Udajemy się w stronę więzienia, czyli dużego budynku z wieżyczką. [1] Wspinamy się po jednej z bocznych ścian (są tam okna i wyłomy). [2]
U góry omijamy (lub zabijamy) strażnika i wchodzimy po rusztowaniu oraz drabinie wyżej. Tam czeka następnych dwóch żołnierzy, ale można ich ominąć. Musimy się dostać do okna wieży . [1] Ojciec rozkaże wrócić do mieszkania po cenne rzeczy. Udajemy się tam. [2]
Sekwencja 1 - Pamiątka rodowa
W domu aktywujemy specjalny tryb widzenia Ezio (trzymamy TRÓJKĄT ). Zobaczymy ukryte drzwi. Wyciągamy przedmioty ze skrzyni znajdującej się w sekretnym pomieszczeniu za nimi. [1] Wychodzimy z domu - przed bramą jest dwóch strażników. Korzystamy z miecza i kontrujemy ich ataki (R1 + KWADRAT gdy żołnierz wyprowadza cios). [2]
Biegniemy po dachach do przyjaciela rodziny. [1] Postanowi pomoc gdy wręczymy mu dokumenty. [2]
Teraz przedostajemy się w stronę więzienia. [1] Przed nim znajduje się szubienica. Wchodzimy do świetlistego kręgu przed nią . [2]
Sekwencja 1 - Ostatni wygrywa
W powietrzu wisi coś niedobrego - ruszamy czym prędzej w stronę wiwatującego tłumu. [1] Niestety nie będzie to najszczęśliwszy dzień dla Ezio . Bohater nie będzie mógł nic zrobić - musimy pomóc mu w ucieczce przed strażnikami . [2]
Najłatwiej po prostu wskoczyć na pobliskie skrzynie i dalej po belkach dostać się na dach. [1] Gdy zgubimy pościg pojawią się charakterystyczne anomalie Animusa - sekwencja zakończona. [2]