Toskania | Glyfy w Assassin's Creed II poradnik Assassin's Creed II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Toskania
Mapa
Glyf #9
Znajduje się na jednym z charakterystyczniejszych punktów synchronizacji w mieście. [1] W zagadce szukamy przedmiotów. Na pierwszym zdjęciu jest w marynarce mężczyzny. Na drugim, wybieramy serce leżącego mężczyzny. W ostatnim etapie trzeba odgadnąć hasło - wskazówka mówi, że 6=1. Przyporządkowujemy więc szóstkę jedynce manipulując kołem po prawej i w ten sposób odczytujemy inne pary (312). [2]
Glyf #10
Jest na wieży/punkcie synchronizacji południowo-wschodniego klasztoru. [1] W zagadce najpierw przeszukujemy czerń kosmosu na lewo od księżyca (niżej ekranu) - wskazujemy wyróżniający się obiekt. Później otrzymamy trudniejszą zagadkę - musimy obracał koła, tym razem układające się w symbol. Najpierw dopasowujemy najmniejszy element do białego środka, sugerując się szczelinami. Później zajmujemy się resztą - niektóre elementy obracają mniejszych sąsiadów. Pamiętamy, że najmniejsze kółko zawsze można obrócić osobno namierzając je. [2] Na koniec otrzymamy kolejne zdjęcie - obiekt, którego szukamy jest w cieniu flagi.
Glyf #11
Znajduje się pomiędzy charakterystycznymi dla miasteczka dużymi wieżami w centrum. Nie jest jednak na nich, ale na dole, pod dachem podpieranym kolumnami. [1] W zagadce najpierw zapalamy wszystkie elementy błyskawicą. Teraz musimy odkryć ukryty przedmiot - jest nad drzwiami, pomiędzy dwoma czarnymi oknami. Na następnym zdjęciu włączamy podczerwień i zaznaczamy mężczyznę na krześle. [2]
Glyf #12
Pojawił się na ścianie pomiędzy dwiema wieżami w centrum miasta. To północno-wschodnie wieże (jeśli mówimy o kompleksie tych budowli a nie całej lokacji). [1] Zagadka: najpierw otrzymamy podobny przypadek co wcześniej, czyli trzycyfrowy kod do odgadnięcia. Na kartce po lewej jest podpowiedź (4=1). Wpisujemy uzyskany kod (240). Następnie zapalamy żarówki latającym symbolem dolara. [2]
Na następnym obrazku wybieramy świecącą kulę trzymaną przez mężczyznę. [1] Musimy rozwiązać następną zagadkę liczbowo-logiczną. Podpowiedź jest na samochodzie z lewej i gazecie. Wpisujemy kod (1 - dwie kreski i kropka, 3 - trzy kreski, 9 - kreska i dwie kropki). [2]
Glyf #13
Jest w antycznym teatrze za miastem. [1] W zagadce podpowiedź jest standardowo na zdjęciach. Wpisujemy właściwy kod (5 - kółko i dwa kwadraty, 2 - kółko, 9 - trójkąt). [2] Następnie klikamy na czerwony przycisk. Na pustej kartce szukamy kodu na dole po lewej.