Misja 6 cz.1 | Armed & Dangerous poradnik Armed & Dangerous
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
MISJA 6 - CLEAR ROAD TO MOUNTAIN VILLAGE!
Opis misji: Okoliczne wzgórza zostały przejęte przez siły króla, musisz się ich pozbyć a przy okazji uratować kilku lokalnych chłopów
ROZKAZ:
1) DESTROY 6 BULLSEYE HOUSES AND THE Q1-12 (Zniszcz sześć zaznaczonych domów, w których stacjonują wrogie jednostki oraz robota Q1-12)
Ważne informacje: To zdecydowanie najtrudniejsza misja z tych, z którymi do tej pory miałeś do czynienia. Możesz zginąć w wielu miejscach, przeciwnicy są dobrze uzbrojeni, zastawili też kilka pułapek. Często zapisuj stan gry, pamiętaj o regularnym wracaniu do tawerny! Na samym końcu czeka Cię pojedynek z Q1-12, pamiętaj o tym.
Opis przejścia:
Zanim zaczniesz zagłębiać się w bardziej poważne sprawy możesz zafundować sobie małą dozę rozrywki. Zauważ, że przy rurociągu na dole (po lewej) są wybuchowe beczki. Strzel w nie i obserwuj miłe dla oka fajerwerki.
Ruszaj prosto. Przygotuj się, bo po chwili wpadniesz na pierwszych wrogów. Będą pojawiali się grupami. Staraj się w miarę możliwości w pierwszej kolejności eliminować tych, którzy strzelają z łuków. Po chwili powinieneś zauważyć dobrze znany barak (po lewej). Wysadź go w powietrze.
Wpadniesz tu też na pierwszy z domów, które są celami tej misji. Na szczęście bez problemu je rozpoznasz, bo namalowano na nich charakterystyczną tarczę (swoją drogą bardzo podobną do tych, które spotykało się w "MDK" :-)). Uwaga! Do wysadzenia domu wystarczy użyć zaledwie jednej bomby!
Sporym problemem będą natomiast okoliczni snajperzy a to dlatego, że sam nie masz odpowiedniej giwery na wyposażeniu. Tradycyjny karabin maszynowy pozwoli co prawda ich usuwać, ale zajmie to trochę czasu. Mimo wszystko staraj się w miarę możliwości eliminować. Ich ataki nie zadają co prawda poważnych ran, ale lepiej mieć ten konkretny problem z głowy. Snajperzy pojawiają się w wielu miejscach, musisz dokładnie się rozglądać. Korzystając z okazji pozbieraj pozostawione przez wrogów przedmioty a w szczególności apteczki. Zadbaj też o to, aby identycznie postąpili Twoi koledzy (leczenie).
Biegnij dalej. Zignoruj chwilowo tawernę i zajmij się okolicznymi wrogami. Najpierw pozbądź się tych stojących najbliżej Twojej drużyny, następnie zabij snajperów i wysadź baraki. Jeżeli chcesz możesz sobie powysadzać okoliczne rurociągi, ale nie jest to oczywiście konieczne.
Obróć się w lewo i załatw drugi dom z celownikiem (screen). Najwyższa pora odwiedzić tawernę. Zauważ, że okolica jest ostrzeliwana (działami zajmiemy się później) także staraj się nie zostawać na dłuzej w jednym miejscu. W tawernie zostaniesz obdarowany nowym rodzajem bomby, która wytwarza czarną dziurę. To zdecydowanie najlepsza metoda na pozbycie się sporej grupy stojących koło siebie wrogów. Weź też dwie giwery - Land Shark Guna i Mortara.
Skieruj się na tyły tawerny. Zauważ, że jest tu niewielka ścieżka prowadząca na górę (stoi tam owieczka). Będąc już na podwyższeniu biegnij prosto. Po chwili zauważysz kolejny Token - obraz. Weź go i wracaj do okolic tawerny.
Biegnij dalej. Zauważ, że okolica jest nieustannie ostrzeliwana przez nietypowe działa, które "przyklejono" do skał. Chwilowo najlepiej jest je ignorować. Po dotarciu do rozstaju dróg wybierz lewą odnogę. Jest ona nieco słabiej broniona co nie oznacza, iż przebicie się przez linie wroga będzie kaszką z mleczkiem. Biegnij prosto. Po drodze zniszcz dobrze znaną konstrukcję. Pozbieraj też apteczki i amunicję.