Misja 14 cz.1 | Armed & Dangerous poradnik Armed & Dangerous
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
MISJA 14 - STEAL THE BOOK OF RULE!
Opis misji: Book Of Rule jest trzymana w szklanej wieży opactwa, musisz się do niej włamać a po drodze pomóc kolejnym cywilom
ROZKAZY:
1) RESCUE 10 HAPLESS PEASANTS (Uratuj 10 chłopów)
2) GET JONESY (ALIVE) TO THE GLASS TOWER (Doprowadź Joneseya do szklanej wieży)
3) GUARD JONESY WHILE HE BLOWS THE TOWER DOORS (Pilnuj Joneseya w czasie gdy będzie próbował wysadzić drzwi prowadzące do wieży)
Ważne informacje: Misja w dużej mierze jest nieliniowa przy czym najważniejsze momenty muszą być rozegrane według ściśle określonego schematu. W szczególności mam tu na myśli samą końcówkę kiedy to trzeba bronić Joneseya. Dobrze jest zostawić sobie na te chwile Black Hole i wykorzystać ją do walki z atakującymi jednostkami. Uwaga! Po raz pierwszy Jonesey nie może zginąć, miej to na uwadze podczas wykonywania misji i nie posyłaj go na pewną śmierć.
Opis przejścia:
Jako że chłopi, których należy uwolnić zostali zaznaczeni na kompasie nie będę podawał ich dokładnych pozycji. Ponownie skupię się na zdobyciu Tokena. Biegnij prosto. Załatw pierwszych przeciwników (po prawej) i ruszaj dalej.
Stopniowo zaczniesz wpadać na coraz silniejsze oddziały, w skład których będą wchodzili mnisi oraz komandosi. Pamiętaj o chronieniu Joneseya. Masz dwie opcje: pozostawiać go całkiem z tyłu albo co jakiś czas leczyć. Osobiście polecam oczywiście tę drugą opcję.
Po pewnym czasie w oddali powinieneś zauważyć stanowisko maszynowe. Na szczęście można je w bardzo łatwy sposób ominąć. Wystarczy, że będziesz trzymał się skał po prawej. Wykończ gostka przy CKM-ie, przy okazji zniszcz też okoliczne baraki.
Uważaj ponieważ za chwilę ponownie wpadniesz na oddziały kamikadze. Nadbiegających wrogów zabijaj z możliwej jak największej odległości. Jeśli uznasz to za konieczne pozostaw resztę drużyny w jakimś bezpiecznym miejscu.
Kieruj się stopniowo w stronę szklanej wieży. Po drodze miniesz tawernę (screen), do której oczywiście wejdź. Niestety, poza wyleczeniem członków ekipy nie zdziałasz tu nic ważnego. Po dotarciu do wieży rozkaż reszcie drużyny pozostać przy wejściu, Ty zaś ruszaj na eksplorację okolicy.
Kieruj się do kolejnych chłopów i eskortuj ich do najbliższych domów. Po prawej, na charakterystycznym wzgórzu, powinieneś zauważyć drugą tawernę. Skieruj się tam. Tym razem zostaniesz nagrodzony wspomnianym we wstępie Black Holem. Zostaw go sobie na przysłowiową czarną godzinę.