Misja 11 | Armed & Dangerous poradnik Armed & Dangerous
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
MISJA 11 - ROMAN'S "LITTLE DIVERSION"
Opis misji: W czasie gdy reszta teamu będzie próbowała zdobyć cenne klucze Roman musi się zająć odwróceniem uwagi wrogich sił a przy okazji uwolnić kilku chłopów
ROZKAZ:
1) GET 9 PEASANTS TO THEIR HOMES (Odeskortuj dziewięciu uwięzionych chłopów do ich domostw)
Ważne informacje: To jedna z ostatnich otwartych misji. Nast ępne etapy w ogromnej większości przypadków będą już niemalże w stu procentach liniowe. Jako że drogę do chłopów wskazuje Ci kompas ponownie skupię się na dotarciu do tych, którzy są lepiej ukryci i zdobyciu Tokena. Aby uniknąć niepotrzebnych stresów staraj się przez cały czas pozostawać w ruchu. Korzystaj z jetpacka i najmocniejszych giwer!
Opis przejścia:
Najwięcej problemów sprawi Ci najprawdopodobniej odnalezienie Tokena także tą sprawą zajmiemy się w pierwszej kolejności. Biegnij prosto. Załatw dwóch strażników stojących przy Jetpacku a następnie zabierz go.
Przebiegnij pod bramą a następnie skieruj się w lewo (konkretnie do widocznych na screenie skał). Jeżeli chcesz możesz próbować strzelać do nadlatujących komandosów (a także pozostałych przeciwników), ale nie jest to konieczne. Polecam natomiast regularnie zbierać pozostawiane przez wrogów przedmioty.
Przebiegnij pod skałami. Skieruj się w prawo a konkretnie do charakterystycznego, zniszczonego obiektu. W środku znajdziesz jajo, które jest kolejnym Tokenem.
Najwyższa pora zająć się uwalnianiem chłopów. Nie ma chyba sensu dokładnie opisywać gdzie się znajdują skoro prawidłowy kierunek zawsze jest wskazywany przez kompas. Trochę problemów może Ci natomiast sprawić dotarcie do tych, którzy są na wyższych platformach (tak jak ten na screenie). Jeżeli kompas pokazuje, że jesteś w prawidłowym miejscu a nie widzisz chłopka to najprawdopodobniej znajduje się on nad Tobą.
Jeżeli chcesz polepszyć swoje statystyki to możesz zająć się eliminowaniem wrogich jednostek. Zacznij od dwóch baraków a także kilku wież rakietowych, dopiero gdy te budynki runą zajmij się podrzędnymi wojakami.
Zauważ, że na drugim końcu planszy znajduje się wysoki mur, przy którym postawiono dodatkowo wieżę rakietową. Możesz się tam dostać na dwa sposoby: przelatując nad murem lub odnajdując specjalny korytarz, który prowadzi do wewnętrznej części bazy (po lewej).
Znajdziesz tu aż siedem domów, do których będziesz mógł doprowadzać uratowanych chłopów. Dwa pozostałe są w miejscu, w którym zaczynałeś ten etap. Korzystając z okazji wejdź do tawerny. Otrzymasz prezent w postaci bomby Knockout, jeśli chcesz możesz też wziąć dostępne giwery z czego osobiście polecam Land Shark Guna.
Aby ukończyć etap będziesz musiał odeskortować wszystkich dziewięciu chłopów. Mnie osobiście niewielki problem sprawiło odnalezienie ostatniej chatki, celowo więc o niej piszę. Znajduje się ona tuż przy naziemnym korytarzu w bazie, do której dostępu broniła wieża rakietowa (screen).
ROZKAZ WYPEŁNIONY:
1) GET 9 PEASANTS TO THEIR HOMES (Odeskortuj dziewięciu uwięzionych chłopów do ich domostw)