Za polami lawy | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif poradnik Arcania: Fall of Setarrif
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Za polami lawy
1 - miejsce startu
2 - grobowiec z sługą arcydemonem
3 - wyjście z podziemi
1 - wyjście z podziemi
2 - Rauter
3 - Lana Krwawy Szpon (przywódczyni Burzowych Kruków)
4 - Diego
5 - Milten
Ruiny Setarrif
Zleceniodawca: automatycznie po ukończeniu zadania Czary Ningala
Zadanie to rozpoczynasz w podziemiach, a konkretnie w ruinach (M2, 1). Warto trochę rozejrzeć się wśród zniszczonych budynków, ponieważ można wśród nich znaleźć skrzynie z przydatnymi przedmiotami. Uważaj jednak na spętanych rycerzy i magów (obrazek powyżej), którzy zresztą występują w całych podziemiach. Żywe szkielety nie są wprawdzie zbyt silne, ale jeśli dopadną cię w większej grupie, to mogą nieźle cię urządzić. Po zwiedzeniu ruin wyrusz korytarzami w stronę wyjścia z podziemi (M2, 3). Po drodze możesz też odwiedzić napotkane sale, gdzie oprócz przeciwników (do szkieletów dołączą również gobliny) znajdziesz też różnego rodzaju przedmioty. Jeśli zależy ci na doświadczeniu to można też udać się do grobowca (M2, 2). Wprawdzie zbyt wiele w nim nie znajdziesz, ale możesz powalczyć ze sporą ilością zwykłych przeciwników oraz dość silnym i szybkim sługą arcydemona. Gdyby się do ciebie zbliżył i próbował wyprowadzić potężny atak to po prostu odskakuj i kontratakuj.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie