Cztery stare kamienie (2) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif poradnik Arcania: Fall of Setarrif
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Kamień Mądrości
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania Ruiny Setarrif
Pierwsza część tego zadania pokrywa się w pełni z questami powiązanymi z postacią Lestera (Na tropie Lestera, Na tropie Lestera II, Dyplomacja I, Dyplomacja II). Poniższy opis odnosi się do dalszej części tej misji po zakończeniu retrospekcji.
Kiedy odzyskasz kontrolę nad swoim bohaterem przejdź przez bramę znajdującą się za Lesterem (M4, 4). Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do wejścia do kopalni (M4, 5). W środku spotkasz Gormaka (M5, 1). Porozmawiaj z nim chwilę, a jeśli chcesz uzupełnić zapasy to udaj się do sali z lewej, gdzie oprócz kilku skrzyń z przydatnymi rzeczami znajdziesz również orkowego handlarza o imieniu Tralok (M5, 2). Kiedy będziesz gotowy wróć do miejsca gdzie stoi Gormak i zacznij kierować się w głąb kopalni. Na swojej drodze spotkasz kilka rodzajów insektów, najmniej niebezpieczne są opętane rojce, czyli mali przeciwnicy przypominający wyglądem pająki. Jeden cios mieczem jest w stanie wyeliminować nawet kilka z nich. Oprócz nich trafisz również na sporych rozmiarów, niebezpieczne pełzacze kopalniane (obrazek powyżej). Występują one w dwóch odmianach - silniejszych żołnierzy oraz nieco słabszych robotników. Jak w większości przypadków uważaj przede wszystkim na ich mocne ataki do których przygotowują się kilka chwil. Kiedy ujrzysz, że wróg szykuje się do zadania silnego ciosu najlepiej jest odskoczyć.
Idąc korytarzami trafisz w końcu do legowiska Królowej pełzaczy (M5, 3). Jest ona zdecydowanie bardziej wytrzymała niż jej podwładni, a ponadto stale towarzyszą jej inne pełzacze (obrazek powyżej). Dlatego w pierwszej kolejności najlepiej cofnąć się do korytarza, zwabiać pojedynczych wrogów i rozprawiać się z nimi. Królową najlepiej zostawić na koniec. Dysponuje ona dość potężnym atakiem, jednak jest sygnalizowany i można spokojnie wykonać przed nim unik. Po pokonaniu wroga rozpraw się z niedobitkami i ruszaj przed siebie.
Idąc wzdłuż korytarza natkniesz się w pewnym momencie na małą salę z lewej strony (M5, 4). Wejdź do niej i uwolnij znajdującą się tutaj Karellę (obrazek powyżej). Po rozmowie otrzymasz od niej Kamień Mądrości oraz klucz, dzięki któremu będziesz w stanie otworzyć bramę w dalszej części jaskini (M5, 5). Dzięki temu znacznie szybciej dostaniesz się do wyjścia. Aby wyjść z kopalni wskocz na drewniane skrzynie i przeskocz na stały ląd przed tobą.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie