Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif poradnik Arcania: Fall of Setarrif

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Świątynia Adanosa

1 - Wyjście z podziemi i handlarze - Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - Wyjście z podziemi i handlarze

2 - Karella

3 - świątynia Adanosa, Selena

4 - wejście do jaskini Arcydemona

Pieczęć Bogini

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Kamienne klucze

Po wyjściu z podziemi (M7, 1) możesz zakupić ekwipunek u trzech handlarzy stojących na prawo od schodów - Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po wyjściu z podziemi (M7, 1) możesz zakupić ekwipunek u trzech handlarzy stojących na prawo od schodów. Po uczynieniu tego wejdź na ścieżkę i zacznij po niej iść. Po drodze będziesz musiał rozprawić się z małym oddziałem opętanych rycerzy i magów. Kiedy wszyscy padną trupem kontynuuj marsz przed siebie, aż dotrzesz do Karelli (M7, 2). Podczas rozmowy (za którą otrzymasz 3000 XP) dziewczyna rzuci ci wyzwanie, a ty będziesz musiał pokonać ją w pojedynku. Karella będzie atakować cię przy użyciu miecza więc wykonuj uniki i kontratakuj kiedy to tylko możliwe (obrazek powyżej).

Nagroda: 8000 XP, Sygnet lorda Hathona

Pieczęć Bogini II

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Pieczęć Bogini

Po pokonaniu Karelli ruszaj w stronę świątyni Adanosa (M7, 3) - Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po pokonaniu Karelli ruszaj w stronę świątyni Adanosa (M7, 3). Po drodze będziesz musiał rozprawić się z kilkoma opętanymi rycerzami i magami. Kiedy dotrzesz na miejsce zacznij walczyć z dwoma sługami arcydemona (obrazek powyżej). Przeciwnicy są dość szybcy i wytrzymali, więc zawczasu przygotuj się na batalię. Kiedy się z nimi rozprawisz wejdź do budynku i podejdź do opartej o ścianę Seleny. Po dialogu będziesz mógł wybrać jedną z trzech potężnych broni - buzdygan Wola Ethorna, miecz Prawo Ethorna lub kuszę Godność Ethorna. Wybierz oręż, który najbardziej ci odpowiada, a zadanie zakończy się. Teraz wystarczy skierować się do jaskini Arcydemona (M7, 4).

Nagroda: 18 000 XP