Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif poradnik Arcania: Fall of Setarrif
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Świątynia Adanosa
1 - Wyjście z podziemi i handlarze
2 - Karella
3 - świątynia Adanosa, Selena
4 - wejście do jaskini Arcydemona
Pieczęć Bogini
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Kamienne klucze
Po wyjściu z podziemi (M7, 1) możesz zakupić ekwipunek u trzech handlarzy stojących na prawo od schodów. Po uczynieniu tego wejdź na ścieżkę i zacznij po niej iść. Po drodze będziesz musiał rozprawić się z małym oddziałem opętanych rycerzy i magów. Kiedy wszyscy padną trupem kontynuuj marsz przed siebie, aż dotrzesz do Karelli (M7, 2). Podczas rozmowy (za którą otrzymasz 3000 XP) dziewczyna rzuci ci wyzwanie, a ty będziesz musiał pokonać ją w pojedynku. Karella będzie atakować cię przy użyciu miecza więc wykonuj uniki i kontratakuj kiedy to tylko możliwe (obrazek powyżej).
Nagroda: 8000 XP, Sygnet lorda Hathona
Pieczęć Bogini II
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Pieczęć Bogini
Po pokonaniu Karelli ruszaj w stronę świątyni Adanosa (M7, 3). Po drodze będziesz musiał rozprawić się z kilkoma opętanymi rycerzami i magami. Kiedy dotrzesz na miejsce zacznij walczyć z dwoma sługami arcydemona (obrazek powyżej). Przeciwnicy są dość szybcy i wytrzymali, więc zawczasu przygotuj się na batalię. Kiedy się z nimi rozprawisz wejdź do budynku i podejdź do opartej o ścianę Seleny. Po dialogu będziesz mógł wybrać jedną z trzech potężnych broni - buzdygan Wola Ethorna, miecz Prawo Ethorna lub kuszę Godność Ethorna. Wybierz oręż, który najbardziej ci odpowiada, a zadanie zakończy się. Teraz wystarczy skierować się do jaskini Arcydemona (M7, 4).
Nagroda: 18 000 XP