Demon | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif poradnik Arcania: Fall of Setarrif
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Demon
1 - wejście do jaskini Arcydemona
2 - pierwszy posterunek
3 - komnata z opętanym trollem
4 - komnata z pułapkami
5 - drugi posterunek
6 - trzeci posterunek
7 - Ethorn IV
8 - druga komnata z pułapkami
9 - komnata Arcydemona
W sercu wulkanu
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Pieczęć Bogini II
Rozpoczynasz we wschodniej części jaskini (M8, 1). Zacznij iść korytarzem przed siebie. Już po chwili trafisz na pierwszy posterunek (M8, 2), czyli sporą grupę opętanych rycerzy i magów (obrazek powyżej) stojących przy drewnianych fortyfikacjach. Najlepiej atakować ich z dystansu lub zwabiać pojedyncze jednostki i wykańczać. Nie walcz bezpośrednio ze wszystkimi naraz, ponieważ przeciwnik dysponuje sporą przewagą liczebną.
Po zabiciu wszystkich ruszaj dalej. Po chwili dotrzesz do komnaty z opętanym trollem (M8, 3). Jest to pokaźnych rozmiarów, szybko poruszająca się bestia (obrazek powyżej), która będzie próbowała zbliżyć się do ciebie i zaatakować. Najlepszą metodą jest uciekanie od przeciwnika, wykonywanie uników przed jego atakami i wyprowadzanie szybkich kontrataków. Powtarzaj cały schemat, aż bestia padnie. W kolejnych częściach jaskini trafisz jeszcze na kilka trolli najczęściej w obstawie opętanych rycerzy i magów. Eliminuj najpierw tych ostatnich, a dopiero na końcu rozprawiaj się z olbrzymami.
Kontynuuj swój marsz omijając pułapki znajdujące się między innymi w dwóch komnatach (M8, 4 i M8, 8). Wśród nich znajdziesz strzelające magicznymi pociskami kryształy, wypluwające lawę małe wulkany oraz rowy z kwasem. Te ostatnie przeskakuj, a w pozostałych wyczekaj na dogodny moment i po prostu przebiegaj przez nie kiedy niczym nie strzelają. Oprócz tego rozprawiaj się z napotkanymi wrogami oraz oczyszczaj z przeciwników posterunki (M8, 5 i M8, 6). W końcu dotrzesz Ethorna IV (M8, 7) uwięzionego w celi (obrazek powyżej). Porozmawiaj z nim chwilę i ruszaj w dalszą drogę.
Po przejściu jeszcze jednej sali z pułapkami dotrzesz w końcu do komnaty Arcydemona (M8, 9), gdzie czeka cię finałowy pojedynek. Arcydemon dysponuje kilkoma rodzajami ataków - często teleportuje się na okoliczne filary i ostrzeliwuje cię z nich magicznymi pociskami (obrazek powyżej), staraj się je omijać. Oprócz tego może wznosić się w powietrze i opadać na ziemię wywołując falę zadającą obrażenia (wtedy również należy wykonać unik zanim opadnie na ziemię) albo atakować cię z bliska w bezpośredni sposób. Ponadto z czasem przywoła sporo sług w postaci kościotrupów, magmowych pająków i golemów. Atakuj je tylko wtedy, kiedy zagrażają ci bezpośrednio. W innym przypadku po prostu staraj się ich unikać. W trakcie pojedynku pozostawaj w ciągłym ruchu i atakuj Arcydemona w każdej możliwej chwili (przydaje się korzystanie z broni dystansowych lub czarów zwłaszcza, gdy przeciwnik pojawia się w trudno dostępnym miejscu na przykład na kamiennym filarze). Bezpośrednie ataki wchodzą w grę tylko wtedy, gdy wróg znajduje się na ziemi i naciera na ciebie. Arcydemon jest bardzo wytrzymały, ale jeśli będziesz w ciągłym ruchu i zachowasz ostrożność przed atakami jego oraz jego podwładnych to w końcu się z nim rozprawisz. Wykonasz tym samym dwa zadania - W sercu wulkanu oraz Popiół nad Argaanią, które jest dostępne od samego początku gry.