Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif poradnik Arcania: Fall of Setarrif
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Cztery stare kamienie
1 - obserwatorium (Hagen, Lee)
2 - Loric (strażnik)
3 - wieża magów (Zyra, Magor)
4 - Lester
5 - wejście do kopalni
6 - pałac (Lisha)
7 - Magor (zadanie Królewska córka)
8 - Gorn
9 - Milten
10 - Diego
11 - Handlarz (możesz się u niego zaopatrzyć w różne przedmioty)
1 - Gormak
2 - Tralok
3 - Królowa pełzaczy
4 - Karella
5 - brama wyjściowa
Kamienne klucze
Zleceniodawca: automatycznie po ukończeniu zadania Ruiny Setarrif
W celu wykonania tej misji musisz uporać się z czterema pomniejszymi zadaniami (Kamień Postępu, Kamień Bogactwa, Kamień Mądrości, Kamień Szlachetności) polegającymi na znalezieniu czterech kluczy. Możesz je zdobywać w dowolnej kolejności. Po zebraniu wszystkich kluczy porozmawiaj z Miltenem (M4, 9), po czym użyj ich na kamiennym bloku (obrazek powyżej). W ten sposób wykonasz to zadanie. Teraz wystarczy udać się do otworzonego przejścia (M4, 10), przy którym stoi Diego i wejść do podziemi.
Nagroda: 24 000 XP
Kamień Postępu
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania Ruiny Setarrif
Zdobycie tego kamiennego klucza nie stanowi większych problemów. Udaj się do obserwatorium (M4, 1), wejdź po schodach na górę i porozmawiaj z Hagenem oraz Lee. Potem podnieś klucz leżący na stole przed tobą (obrazek powyżej). Po kolejnej rozmowie z Lee aktywujesz dodatkowo zadanie Na tropie Lestera i otrzymasz glejt, dzięki któremu będziesz w stanie ominąć strażnika strzegącego drogi do Lestera. Aby opuścić tą lokację skieruj się na mur z prawej, na którym stoi Hagen. Omiń go, dojdź do drugiej wieży i zejdź po schodach na dół.
Nagroda: 4000 XP (za rozmowę z Hagenem i Lee) + 6000 XP (za podniesienie Kamienia Postępu), Kamień Postępu
Na tropie Lestera
Zleceniodawca: automatycznie po rozmowie z Lee i wypełnieniu zadania Kamień Postępu
Po rozmowie z Lee w zadaniu Kamień Postępu skieruj się do Lorika (M4, 2) strzegącego bramy (obrazek powyżej). Pokaż mu glejt, jaki niedawno dostałeś, a zostaniesz wpuszczony do środka, a dodatkowo zdobędziesz 2000 XP. Rusz przed siebie i wejdź do wieży magów (M4, 3), gdzie spotkasz Zyrę i Magora. Porozmawiaj z nimi, a dowiesz się kolejnych szczegółów na temat Lestera i rozpoczniesz zadanie Na tropie Lestera II.
Nagroda: 4000 XP, Alchemiczną recepturę doskonałej mikstury many
Na tropie Lestera II
Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu zadania Na tropie Lestera
Po wyjściu z wieży magów (M4, 3) skieruj się w stronę bramy wskazanej przez Magora. Tuż przed nią (M4, 4) spotkasz Lestera (obrazek powyżej). Porozmawiaj z nim chwilę, dzięki czemu ukończysz tego questa i automatycznie aktywujesz dwa kolejne - Dyplomacja I (zostanie zaliczone automatycznie po rozmowie z orkiem o imieniu Grosh) oraz Dyplomacja II.
Nagroda: 5000 XP
Dyplomacja I
Zleceniodawca: aktywowany automatycznie po wykonaniu zadania Na tropie Lestera II
Quest ten zalicza się automatycznie po rozmowie z orkiem o imieniu Grosh.
Dyplomacja II
Zleceniodawca: aktywowany automatycznie po wykonaniu zadania Dyplomacja I
W tym zadaniu będziesz musiał stoczyć kilka potyczek jako Lester. W pierwszej musisz rozprawić się z trzema orkami i ich przywódcą. Najlepszą taktyką jest korzystanie z unieruchamiającego przeciwników zaklęcia, a potem atakowanie ich bronią białą (obrazek powyżej). Kiedy wszyscy wrogowie polegną przejdź przez stalową bramę i skieruj się do kopalni, gdzie czeka cię walka ze strażnikiem miotu. Zastosuj identyczną taktykę jak poprzednio, po czym porozmawiaj ze stojącym za drzwiami z lewej Gormakiem. Kiedy dialog się zakończy będziesz musiał go pokonać. Użycie czaru unieruchamiającego i broni białej idealnie sprawdza się również w tym przypadku.
Nagroda: 2000 XP