Alan Wake 2: Zagadka skrytki z kuszą myśliwską w Watery Alan Wake 2 poradnik, solucja
Saga może w Alan Wake 2 znaleźć sekretną broń – kuszę myśliwską. Na tej stronie poradnika wyjaśniamy jak otworzyć skrytkę kultu z kuszą w Watery oraz jak zdobywać bełty do kuszy.
Ostatnia aktualizacja: 30 października 2023
Grając jako Saga w grze Alan Wake 2 możecie pozyskać unikalną broń - kuszę myśliwską. Ta strona poradnika podpowiada gdzie jest skrytka kultu z kuszą w Watery, jak rozwiązać zagadkę otwarcia pojemnika oraz jak zdobywać bełty niezbędne do korzystania z kuszy.
- Dotarcie do chatki myśliwskiej w Watery
- Jak zaliczyć zagadkę otwarcia skrytki kultu?
- Zdobywanie bełtów do kuszy
Dotarcie do chatki myśliwskiej w Watery
Pozyskanie kuszy myśliwskiej jest możliwe grając jako Saga. Możecie ją znaleźć w ramach opowieści Return 3 w drodze do Coffee World. Bohaterka musi wtedy przejść przez las.


- Chatka myśliwska znajduje się w lesie we wschodniej części mapy Watery. Możecie opcjonalnie uruchomić generator i spowodować, że chatka stanie się punktem wytchnienia.
- Obok chatki jest zamknięta skrytka kultu, która skrywa kuszę. Możecie obejrzeć notatkę, która jest podpowiedzią na temat ustalenia 3-cyfrowej kombinacji do kłódki.
Jak zaliczyć zagadkę otwarcia skrytki kultu?

- Szukajcie w okolicy cyfr, przy których są wbite bełty. Kluczowe jest to ile bełtów znajduje się przy danej cyfrze.
- Jest 1 wbity bełt przy cyfrze 5 - to pierwsza część kodu.

- Są 2 wbite bełty przy cyfrze 2 - to druga część kodu.

- Są 3 wbite bełty przy cyfrze 7 - to trzecia część kodu.

- Zbierając wszystkie cyfry w całość zdobędzie kombinację 527 - wprowadźcie ją po interakcję z kłódką.
- Możecie już wyjąć kuszę z pojemnika, przy czym wymaga ona 3 wolnych slotów w inwentarzu. W razie posiadania pełnego inwentarza dotrzyjcie do punktu wytchnienia i przenieście niepotrzebne rzeczy do pudełka na buty.
Zdobywanie bełtów do kuszy

- Jest szansa, że przeciwnik zabity kuszą może pozostawić po sobie bełt. Na mapie pojawi się wtedy jego ikona. Możecie podnieść bełt i ponownie go użyć w jednej z kolejnych walk. Nie jest to jednak gwarancją i część bełtów może przepaść (również te z chybionych strzałów).
- Bełty możecie odnajdywać jako loot, ale dopiero od momentu pozyskania kuszy. Pierwsze bełty możecie łatwo pozyskać w miejscu, w którym rozwiązywaliście zagadkę. Wyjmujcie bełty wbite np. w deski czy drzewa.