Alan Wake 2: Zagadka sejfu w Sklepie z pamiątkami w Coffee World Alan Wake 2 poradnik, solucja
Sejf w budynku Pamiątki z gry Alan Wake 2 wymaga zaliczenia zagadki wprowadzenia kodu. Ta strona poradnika opisuje łamigłówkę w Coffee World i dowiecie się jak Saga może ustalić prawidłową kombinację do sejfu oraz co skrywa sejf.
Ostatnia aktualizacja: 31 października 2023
Po dostaniu się do Sklepu z pamiątkami w Watery w grze Alan Wake 2 Saga Anderson musi zająć się rozwiązaniem zagadki otwarcia sejfu. W naszym poradniku podajemy kombinację do sejfu z Coffee World i dowiecie się też jaki skarb skrywany jest w sejfie.
Dotarcie do sejfu
Pamiątki to nazwa budynku, który znajdziecie w parku rozrywki Coffee World w Watery i Saga po raz pierwszy tam dotrze w Return 3.
- Budynek sklepu z pamiątkami jest zamknięty. Do jego otwarcia wymagany jest śrubokręt i jego pozyskanie opisaliśmy na osobnej stronie Gdzie znaleźć śrubokręt?.
- Po tym jak dostaniecie się środka włączcie latarkę i zlokalizujcie sejf ukryty pod ladą. Wymaga on podania 3-cyfrowego kodu.
Jak ustalić kombinację do sejfu?
- Na sejfie leży notatka z podpowiedzią do ustalenia prawidłowej kombinacji, przy czym sprawdźcie tylko dolny tekst pokazany na powyższym obrazku. Dowiecie się, że aktualną kombinacją jest Tropiciel, Czaty, Sprzątacz.
Znajdźcie w sklepie z pamiątkami tablicę pracowników. Przy każdym z nich są informacje o ich stanowisku oraz określona liczba nasion kawy. Poszukiwane osoby to:
- Susan (tropiciel; 1 na naszym obrazku) - 1 nasiono kawy;
- Joonas (czaty; 2 na naszym obrazku) - 4 nasiona kawy;
- Victor (sprzątacz; 3 na naszym obrazku) - 6 nasion kawy.
- Powróćcie do sejfu. Po połączeniu informacji z tablicy możecie wprowadzić uzyskany kod 146.
- W sejfie znajdziecie Klucz do osiedla przyczep. Możecie z nim dotrzeć do południowo-zachodniej części mapy Watery i otworzyć bramkę. Pozwoli to m.in. dostać się do przyczepy Andersonów.