autor: Damian Pawlikowski
3. Watch_Dogs. Najlepsze gry wiosny 2014 roku - wybór redakcji!
Spis treści
3. Watch_Dogs
data premiery – 27 maja
Ubisoft od dawna czaił się na swojego autorskiego sandboxa w modernistyczej otoczce i w końcu dał radę. Co prawda nie bez potknięć, w tym kilku naprawdę poważnych, ale po zaliczeniu fenomenalnego Grand Theft Auto V, gracze mogli z powodzeniem zagnieździć się w "przytulnym" Chicago. Obsuwy, glicze, zdegradowana grafika i poukrywane pliki dla koderów-archeologów to jedno, ale ciężko nie uznać "współczesnego asasyna" za udaną produkcję i fantastyczny start zupełnie nowej marki (rekordowe wyniki sprzedaży mówią same za siebie). Ubisoft bardzo wierzy w swój projekt i planuje rozwinąć go do całej serii, dorzucając po drodze oficjalny film pełnometrażowy, zatem w kolejnych odsłonach najprawdopodobniej doczekamy się wielu usprawnień, zarówno na podłożu mechaniki rozgrywki, jak i fabuły oraz kreacji postaci. Spróbujcie dziś zagrać w pierwsze Assassin's Creed i porównać wrażenia z zabawy z pierwszymi przygodami Ezio. Była poprawa? Była, kolosalna. Czego zatem oczekiwalibyśmy od wzorowego sequela? Podrasowanego i bardziej wpływającego na rozgrywkę hakowania, udoskonalonego modelu jazdy (z możliwością odpalenia radia), wciągających zadań pobocznych, ciekawszej fabuły, barwniejszych herosów i lepszej optymalizacji. Nasze wymagania chyba nie są zbyt wygórowane - miejmy nadzieję, że patrzące psy zobaczą nasz postulat.