Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 20 sierpnia 2015, 16:00

2. Armikrog. 10 najbardziej oczekiwanych gier wg czytelników

Spis treści

2. Armikrog

Armikrog nie zrezygnuje z charakterystycznej oprawy graficznej swego protoplasty. - 2015-08-20
Armikrog nie zrezygnuje z charakterystycznej oprawy graficznej swego protoplasty.

Oczekiwania: 9,6/10

Planowana data premiery: 8 września 2015

Producent: Pencil Test Studios

Platformy: PC, PS4, WiiU

Duchowy następca kultowego Neverhooda z 1996 roku zadebiutuje na rynku już za kilka tygodni. Podobnie jak pierwowzór będzie to platformówka wyróżniająca się przede wszystkim oprawą wizualną, stworzoną niemal w całości za pomocą plasteliny wprawionej w ruch techniką animacji poklatkowej. Tytułowy „Armikrog” to nazwa fortecy położonej na nieznanej planecie, na którą trafi główny bohater gry, Tommynaut, po tym jak jego statek kosmiczny ulegnie awarii. Docelowo produkt zawierać ma wszystkie cechy, które zapewniły nieśmiertelność Neverhoodowi: interesującą warstwę fabularną, nietuzinkowy humor czy nastrojową ścieżkę dźwiękową skomponowaną przez Terry’ego S. Taylora.

Kto niecierpliwie wyczekuje rychłej premiery?

Creation2012: Jeżeli to będzie niewypałem, to nie wiem co zrobię ze swoim życiem. Tyle czekania na że tak powiem następcę gry z dzieciństwa na nic? Tak to nie może się skończyć, mam nadzieję że to będzie świetne. <3

Persecuted: Ciekawe czy dorówna legendzie starszego brata, mam nadzieję że tak. Liczę na tą produkcję!

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych, a od 2024 roku zarządza działem sprzedaży. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej