Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 20 kwietnia 2018, 15:00

autor: Sebastian Purtak

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr. Diablo kontra Imperator. Gry RPG, w które zagramy w 2018 roku

Spis treści

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr. Diablo kontra Imperator

Jest rok 40,000 i istnieje tylko wojna... - 2018-04-20
Jest rok 40,000 i istnieje tylko wojna...
  1. Co to: Diablo w świecie Warhammera 40,000
  2. Twórcy: Neocore Games
  3. Platforma: PC, PS4, XONE
  4. Data premiery: 5 czerwca 2018 roku

Świat Warhammera 40,000 od kilku lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród twórców gier. W tym roku pomioty Chaosu, kultystów i orkowych „hopakuw” będziemy mieć okazję energicznie poszatkować jako oficjalny przedstawiciel Inkwizycji Imperium Ludzkości... wreszcie.

„Inkwizytor Martyr” to pełnokrwisty hack’n’slash, napakowany akcją niczym Space Marines żelastwem, prosto od doświadczonych twórców serii The Incredible Adventures of Van Helsing. Dostaniemy więc otwarty świat, podział bohaterów na klasy, kampanie w trybie dla jednego gracza oraz w kooperacji i przede wszystkim hordy wrogów, których będziemy mogli oczyścić świętym ogniem naszych blasterów. Deweloperzy nie kryją swoich inspiracji trzecią częścią Diablo i w zasadzie otwarcie przyznają, że ich nowa gra skierowana jest zarówno do fanów świata gier Games Workshop, jak i dzieła Blizzarda. Z tych też powodów dobrze powinni się bawić nie tylko fani „czterdziestki”, ale również wszyscy ci, którzy lubią godzinami dłubać przy swojej postaci, zmieniając jej buildy na pozwalające na jeszcze efektywniejsze mielenie nieprzerwanego strumienia mięsa armatniego.

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr jest już dostępne na Steamie od końca sierpnia 2017 roku w ramach programu Early Access i póki co zbiera bardzo pozytywne oceny. Pozostaje więc liczyć na to, że po oficjalnej premierze w dniu 5 czerwca opinie te nie ulegną drastycznej zmianie, a nas czeka kolejna emocjonująca rozwałka w świecie mrocznej przyszłości.

Dwanaście miesięcy dobrego odgrywania ról – RPG-owe podsumowanie 2017 roku
Dwanaście miesięcy dobrego odgrywania ról – RPG-owe podsumowanie 2017 roku

To był dobry rok dla RPG – i to dwojako. Raz, że wyszła tona hitów. Dwa, że gatunek nagle znacząco umocnił swoją pozycję w branży, zbliżając do gatunku rolplejów serię Assassin’s Creed i inne sandboksy. Przed Wami RPG-owe podsumowanie roku 2017.