Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Publicystyka 10 października 2008, 12:57

autor: Redakcja GRYOnline.pl

Call of Duty: World at War. Gorąca 20 końca roku!

Spis treści

Call of Duty: World at War

Platformy: PC, 360, PS3, Wii, NDS

Data premiery (USA): 11 listopada

Data premiery (PL): 24 listopada

Call of Duty 4 wciąż rządzi. To już truizm, ale ta gra naprawdę udowodniła, że i 6 godzin rozgrywki w kampanii może być wystarczające. 6 godzin w singlu i dziesiątki w multiplayerze, mówiąc dokładniej. Mam wielką nadzieję, że Treyarch przeskoczy poprzeczkę zawieszoną przez Infinity Ward. Szkoda tylko, że seria po tak spektakularnym sukcesie powraca do realiów drugiej wojny światowej. Do tej pory widziałem spory kawałek pojedynczej misji World at War i – cóż, skrypty są w szczytowej formie.

Lordareon

Call of Duty: World at War

Grand Theft Auto IV PC

Platformy: PC (360 i PS3 dostępne od kwietnia)

Data premiery (USA): 18 listopada

Data premiery (PL): 2008

Jedyna konwersja w zestawieniu, ale za to jaka! No i pecetowcy dostaną ją wcześniej, niż myśleli, wszyscy złowieszczyli rok czekania od premiery wersji konsolowej, a tu proszę, miła niespodzianka. O GTA IV napisaliśmy już tyle, że naprawdę nie ma sensu się powtarzać. Warto nadmienić, że konwersja szykuje się naprawdę niezła. Szczegóły w naszych wrażeniach z GC.

Verminus

Prince of Persia

Platformy: PC, 360, PS3

Data premiery (USA): 2 grudnia

Data premiery (PL): grudzień

Prince of Persia to zupełnie nowy design, nowa oprawa graficzna, nowa stylistyka i nowy system walki. Dodajmy do tego rozbudowaną współpracę ze sterowaną przez sztuczną inteligencję towarzyszką, a otrzymamy mieszankę wybuchową. Producent zdecydował się na wyjątkowo odważne zmiany w serii. Jednak do odważnych świat należy. Zapowiada się baśniowa, wirtualna uczta.

del

Prince of Persia

Mirror's Edge

Platformy: 360, PS3 (wersja PC styczeń 2009)

Data premiery (USA): 11 listopada

Data premiery (PL): 14 listopada

Mirror's Edge jest najbardziej eksperymentalnym z tegorocznych projektów EA, największą niewiadomą. Czy bieganie po dachach jest faktycznie równie ekscytujące co strzelanie czy skradanie się? Czy sprawdzi się sterylna kolorystyka połączona z totalitarnym klimatem rodem z V jak Vendetta? Jakoś mimo ogólnego entuzjazmu wokół tej gry nastawiam się do niej asekuracyjnie. Uwierzę, jak zobaczę. Ale tego zobaczenia nie mogę się doczekać.

Lordareon