autor: Miriam Moszczyńska
Dream Machine. 15 kontrolerów do gier, w które trudno uwierzyć
Spis treści
Dream Machine
Ten jedyny w swoim rodzaju kontroler odróżniał się od innych tym, że wykorzystywał on całe ciało gracza. Teraz zapewne ktoś pomyśli „ale Kinect od Xboxa robił to samo!” albo „Wii też angażowało gracza fizycznie” - z Dream Machine było jednak nieco inaczej. Pierwsza kwestia, to wygląd, który przypominał w pewnym stopniu klatkę, choć nie ograniczał ruchów, a wręcz umożliwiał poruszanie się w wielu płaszczyznach. Poza tym z przodu znajdował się także panel sterowania, dzięki któremu mogliśmy kontrolować inne funkcje, nie tylko kierunek poruszania.
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie