autor: Miriam Moszczyńska
Piła Łańcuchowa Resident Evil - Game Cube, PlayStation 2. 15 kontrolerów do gier, w które trudno uwierzyć
Spis treści
Piła Łańcuchowa Resident Evil - Game Cube, PlayStation 2
Co poza żywymi trupami kojarzy się z grami o zombie? Piła łańcuchowa! O ile możecie mieć inne skojarzenia, to tak zapewne wyglądał proces myślowy firmy NubyTech, która w 2005 roku wypuściła na rynek 50 tysięcy sztuk kontrolerów w kształcie piły. Dostępne one były w dwóch wersjach kolorystycznych, a różniły się w zależności od konsoli, jaką posiadaliście. Dla Game Cube’a piła łańcuchowa przybrała barwę żółtą, a dla PlayStation 2 czerwoną. Kolory nie były przypadkowe, ponieważ czerpały z przeciwników obecnych w serii Resident Evil, a mianowicie Chainsaw Mana i Chainsaw Sisters. Dodatkowo piła przychodziła także w unikatowym opakowaniu, które stylizowane było na okna widoczne w lokacjach z Resident Evil.
Co także może zaskoczyć w wykonaniu tego kontrolera, to że odczytywał on ruchy gracza za pomocą technologii N-Motion. Pozwalało to odwzorować gesty gracza podczas rozgrywki w bardzo dobry sposób, jednak jak można przeczytać w sieci - kontroler w kształcie piły wcale nie był przebojowy pod względem komfortu grania.