Przekonywanie Śmierci, by zabijała ludzi. 13 scen z gier, które zmrożą Wam krew w żyłach
Spis treści
Przekonywanie Śmierci, by zabijała ludzi
- Tytuł gry: Bad Dream: Coma
- Producent: Desert Fox
- Rok wydania: 2017
- Platformy: PC, XOne, Switch
- Konwencja: przygodowy „indyk”
- Co najbardziej przeraża: konieczność wyboru mniejszego zła
Choć Bad Dream nie przeraża sugestywną grafiką (w tym względzie produkcja ta jest bardzo oszczędna), skutecznie nadrabia te braki oryginalną fabułą. Przełamywanie czwartej ściany naprawdę zaskakuje i sprawia, że tytuł ten zyskuje nie tylko drugie, ale i nawet trzecie dno. Podobnie jest z decyzjami, które wydają się konieczne do podjęcia.
Właśnie – wydają się. Kiedy jeden z pacjentów żali się, że brak mu palców, możemy odciąć je innemu. I w pierwszej chwili to rozwiązanie zdaje się jedynym właściwym. Bad Dream: Coma skutecznie udaje grę od początku do końca liniową. Sprawia to, że dajemy się zwieść twórcom, łatwo dopuszczając się okrucieństw, kiedy tylko pozwala na to mechanika. Nawyk klikania wszystkiego co popadnie może się okazać w tym przypadku bolesny zarówno dla gracza, jak i otoczenia. Nie dość, że krzywdzimy w ten sposób ludzi i zwierzęta, to jeszcze zamykamy sobie drogę do jednego z zakończeń. W grze naprawdę trzeba uważać na to, co się robi.
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie