Zwycięski pochód PlayerUnknown's Battlegrounds – sprzedano ponad 2 mln egzemplarzy gry
Studio Bluehole ma powody do radości – jego najnowsze dzieło, czyli PlayerUnknown's Battlegrounds, sprzedaje się niczym ciepłe bułeczki. Wedle najnowszych informacji, produkcja trafiła w ręce ponad dwóch milionów graczy z całego świata.
Dobra passa PlayerUnknown's Battlegrounds wciąż trwa. Nie tak dawno temu donosiliśmy Wam o tym, że w ciągu trzech dni od premiery produkcji udało się zarobić jedenaście milionów dolarów. Po kilkunastu dniach światło dzienne ujrzała informacja, wedle której tytuł trafił w ręce ponad miliona graczy z całego świata. Dzisiaj stojące za tą pozycją studio Bluehole pochwaliło się, że sprzedaż gry przekroczyła dwa miliony egzemplarzy.
Wynik robi wrażenie, nawet na samym Bluehole. Prezes studia, Gang-Seok Kim, przyczyn sukcesu dopatruje się w oddanej społeczności graczy, która pomogła uczynić PlayerUnknown's Battlegrounds pożądanym tytułem. Poza tym, bez wątpienia mocną stroną gry są przejrzyste zasady rozgrywki, wymagające od graczy sprytu, uważnego przestudiowania mapy (celem odnalezienia broni niezbędnej do przetrwania i materiałów do craftingu) oraz szybkie tempo zabawy, podkręcane przez stopniowe kurczenie się terenu zmagań.
Zespół nie zamierza próżnować i choć zapewne w jego siedzibie otwarto już niejednego szampana, świętowanie przedłuży się do czwartego maja, kiedy to odbędzie się specjalny stream z rozgrywki, mający trwać od godziny 18:00 do 2:00 czasu polskiego. Gracze będą podziwiać zmagania sześćdziesięciu czterech zawodników z Europy i sześćdziesięciu czterech streamerów ze Stanów Zjednoczonych, a środki zebrane podczas transmisji zostaną przekazane organizacji Gamers Outreach, dostarczającej technologię i oprogramowanie dzieciom przebywającym w szpitalach.