Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2007, 10:59

Zobacz jak prezentuje się figurka Big Daddy'ego z gry Bioshock

Kilka tygodni temu opublikowaliśmy na łamach naszego serwisu zdjęcia, prezentujące proces powstawania figurki najbardziej charakterystycznego stwora z gry Bioshock, Big Daddy’ego. Dziś powracamy do tematu, a to za sprawą kolejnych fotografii, które ukazały się na oficjalnej stronie tego programu.

Kilka tygodni temu opublikowaliśmy na łamach naszego serwisu zdjęcia, prezentujące proces powstawania figurki najbardziej charakterystycznego stwora z gry Bioshock, Big Daddy’ego. Dziś powracamy do tematu, a to za sprawą kolejnych fotografii, które ukazały się na oficjalnej stronie tego programu.

Zobacz jak prezentuje się figurka Big Daddy'ego z gry Bioshock - ilustracja #1

Nowe zdjęcia przedstawiają ostateczną wersję figurki, która znajdzie się w pudełkach kolekcjonerskiej edycji gry (zarówno dla PC, jak i konsoli Xbox 360). Wersja specjalna zadebiutuje wyłącznie w Stanach Zjednoczonych i będzie o dziesięć dolarów droższa od standardowego wydania. Oprócz mierzącej 15 centymetrów figurki, w limitowanej edycji zostaną uwzględnione również dwie dodatkowe płyty. Pierwsza z nich zawiera ścieżkę dźwiękową gry, natomiast druga materiały filmowe, dokumentujące proces tworzenia Bioshocka.

Gra trafi na rynek 21 sierpnia bieżącego roku. W Polsce jej wydaniem zajmie się firma Cenega Poland. Data premiery w naszym kraju nie jest na razie znana.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do lektury artykułu, w którym podzieliliśmy się pierwszym wrażeniami z gry w konsolową edycję gry.

Zobacz jak prezentuje się figurka Big Daddy'ego z gry Bioshock - ilustracja #2
Zobacz jak prezentuje się figurka Big Daddy'ego z gry Bioshock - ilustracja #3
Zobacz jak prezentuje się figurka Big Daddy'ego z gry Bioshock - ilustracja #4

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej