Znamy wymagania sprzętowe gry Bioshock
Firma 2K Games ujawniła wczoraj oficjalne wymagania sprzętowe gry Bioshock – duchowej następczyni drugiej odsłony cyklu System Shock, opracowywanej przez studio Irrational Games. To pierwsza z wielu informacji dotycząca PeCetowej wersji programu, jaką koncern opublikuje w najbliższych tygodniach. Do tej pory edycja na „blaszaki” była przez producenta i wydawcę traktowana po macoszemu.
Firma 2K Games ujawniła wczoraj oficjalne wymagania sprzętowe gry Bioshock – duchowej następczyni drugiej odsłony cyklu System Shock, opracowywanej przez studio Irrational Games. To pierwsza z wielu informacji dotycząca PeCetowej wersji programu, jaką koncern opublikuje w najbliższych tygodniach. Do tej pory edycja na „blaszaki” była przez producenta i wydawcę traktowana po macoszemu.
Zaprezentowane poniżej wymagania są ostateczne, co oznacza, że pracownicy studia Irrational Games uporali się już z optymalizacją kodu (pamiętajmy, że Bioshock napędzany jest za pomocą silnika Unreal Engine 3). Jak widać, gra będzie korzystać z dobrodziejstw zarówno dziewiątej, jak i dziesiątej generacji bibliotek DirectX. Oczywiście, aby zobaczyć dodatkowe efekty wizualne, należy dysponować nie tylko odpowiednią kartą graficzną, ale również systemem operacyjnym Windows Vista. Na koniec jeszcze jedna istotna informacja: gra będzie wymagać aktywacji przez Internet!
Wymagania minimalne:
- Procesor Intel Pentium 4 2.4 GHz;
- 1 GB RAM;
- Karta graficzna obsługująca DirectX 9.0c, 128 MB (GeForce 6600 lub Radeon X1300 – z wyłączeniem Radeon X1550);
- Karta muzyczna kompatybilna z DirectX 9.0c;
- 8 GB wolnego miejsca na dysku twardym;
- System operacyjny Windows XP (z Service Pack 2) lub Windows Vista.
Wymagania rekomendowane:
- Procesor Intel Core 2 Duo;
- 2 GB RAM;
- DirectX 9 – karta graficzna 512 MB (GeForce 7900 GT);
- DirectX 10 – GeForce 8600;
- Karta muzyczna Sound Blaster X-Fi;
- 8 GB wolnego miejsca na dysku twardym;
- System operacyjny Windows XP (z Service Pack 2) lub Windows Vista.