autor: Michał Harat
Producent Metal Gear Solid Delta: Snake Eater tęskni za Hideo Kojimą. „Niczego bym nie chciał tak bardzo, jak ponownie pracować z panem Kojimą i resztą zespołu”
Producent Metal Gear Solid Delta: Snake Eater wystąpił w kolejnym materiale promującym ten świetnie zapowiadający się remake. Tym razem mogliśmy usłyszeć, że ponowna praca u boku ojca serii, Hideo Kojimy, byłaby dla niego spełnieniem marzeń. Pokazano też nowe ciuchy Snake’a.
Noriaki Okamura, producent Metal Gear Solid Delta: Snake Eater (czyli remake’u kultowego MGS 3), wystąpił w kolejnym materiale promocyjnym tej nadchodzącej gry firmy Konami. Mimo że sporo zdradził już w podcaście sygnowanym logo Xboxa, w tym wideo również nie uświadczymy nudy. Opowiadając na serię pytań fanów, Okamura był bowiem dość wylewny. Ponadto poniższy materiał zawiera kilka nowych ujęć z gry.
Kojima, wróć
Dość nostalgicznym moment owego wideo był fragment dotyczący ekipy, która pracowała nad pierwotną wersją gry. Deweloper zapytany, czy jest szansa, że stara ekipa kiedyś powróci, producent Metal Gear Solid Delta: Snake Eater powiedział:
Mówiąc tylko za siebie – niczego bym nie chciał tak bardzo, jak ponownie pracować z panem Kojimą i resztą zespołu. Gdyby to mogło ponownie się wydarzyć, byłoby spełnieniem marzeń.
Jako że wiele spośród pytań dotyczyło właśnie ojca serii MGS, Hideo Kojimy, i reszty oryginalnego zespołu, Noriaki Okamura zapewnił fanów, że nie mają się czego obawiać. Cały oryginalny zespół deweloperski zostanie wymieniony z imion i nazwisk w „creditsach” remake’u – podobnie jak miało to miejsce w przypadku ostatnio wydanego Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1. „Są częścią tej gry” – podsumował.
Trzeba też dodać, że, jak twierdzi Okamura, duża część dawnego zespołu pracuje również i przy tej produkcji.
Nowe szaty Snake’a
Na zaprezentowanym przez Konami materiale można także dostrzec kilka niepokazywanych wcześniej ujęć. Na największą uwagę zasługują te, na których możemy zobaczyć fragment interfejsu wraz z kilkoma kostiumami Snake’a, a w tym skórkę „Naked Snake”.
Z udostępnionego filmu, oprócz tych informacji, które omówiliśmy w poprzedniej wiadomości, wynika też kilka nowych interesujących faktów:
- w grze będzie dostępnych kilka filtrów kolorystycznych: sepia, retro i legacy;
- pojawi się możliwość poruszania się podczas kucania i celowania, ulepszono także system leczenia;
- w historii nie dokonano absolutnie żadnych zmian;
- liście i błoto mają przyklejać się do ubrań Snake’a, widoczne będą też na nich dziury po kulach.
Pozostaje nam tylko czekać na kolejne „Metal Gear – Production Hotline”, które powinno przynieść nowe informacje o nadchodzącym remake’u MGS 3. Noriakiemu Okamurze życzyć zaś tego, aby jego „marzenie” o ponownej pracy z Hideo Kojimą jeszcze kiedyś się spełniło (niekoniecznie w Konami).