Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 listopada 2022, 09:15

autor: Adrian Werner

Zamieszanie wokół Warzone 2, wyjaśniamy zasady preloadu

Preload Call of Duty: Warzone 2.0 okazał się mocno zagmatwany i wielu graczy ma spore wątpliwości co do tej opcji.

Źródło fot. Activision Blizzard
i

Wczoraj ruszył preload Call of Duty: Warzone 2.0. Niestety sposób jego realizacji wywołał zamęt.

  1. Preload odbywa się przez launcher CoD Modern Warfare II. Za pośrednictwem tej aplikacji będziemy także grać w Warzone 2.0.
  2. Wymóg korzystania z launchera MW2 spowodował, że niektórzy gracze założyli, iż posiadanie pełnej wersji CoD: Modern Warfare 2 jest potrzebne do zabawy w Warzone 2.0. Co więcej, u niektórych osób w oczekiwaniu na start drugiej z tych pozycji pojawiają się komunikaty o wymogu zakupu MW2. W rzeczywistości jednak sam launcher jest darmowy i nie potrzebujecie niczego więcej do zabawy w Warzone 2.0.
  3. W przypadku edycji pecetowej strony poświęcone Call of Duty: Warzone 2.0 pojawiły się już w serwisach Steam i Battle.net. Kartę gry znajdziecie również w PlayStation Store oraz Xbox Store.
  4. Osoby posiadające już zainstalowane CoD: Modern Warfare 2 nie muszą wykonywać preloadu. Wszystkie zawarte w nim pliki mają już na dysku.
  5. Preload jest na razie niekompletny. Dotyczy tylko podstawowych plików gry i na krótko przed premierą trzeba będzie dodatkowo pobrać aktualizację z Sezonem 1, również wtedy, gdy macie MW2.
  6. Gra wystartuje jutro o godzinie 19:00 czasu polskiego.
Zamieszanie wokół Warzone 2, wyjaśniamy zasady preloadu - ilustracja #1
Źrodło: Twitter.

Przypomnijmy, że gra trafi równocześnie na PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Poza znanym z poprzedniej części trybem battle royale Call of Duty: Warzone 2.0 zaoferuje również DMZ, czyli nowy wariant rozgrywki kładący duży nacisk na aspekt narracyjny oraz swobodę wykonywania zadań.

  1. Oficjalna strona Call of Duty

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej