Zadania poboczne w Starfield to „skarbnica” ciekawych historii
W ostatnim wywiadzie z producentką Starfielda poruszono kilka ciekawych kwestii. Skupiono się między innymi na zadaniach pobocznych oraz elementach rozgrywki.
Starfield zadebiutuje już za nieco ponad miesiąc. Nie dziwi więc, że Bethesda dostarcza graczom kolejnych ciekawych szczegółów na temat gry. Niedawno otrzymaliśmy trzy nietypowe zwiastuny, a teraz w sieci opublikowany został obszerny wywiad z jedną z producentek nadchodzącego tytułu. Nazywa ona zadania poboczne „skarbnicą” ciekawych historii.
[Zadania poboczne to] skarbnica wciagających narracji, o których istnieniu wiele osób może nawet nie zdawać sobie sprawy. Gdy jedni w pośpiechu przechodzą główny wątek fabularny złotą ścieżką, na nieustraszonych odkrywców, którzy schodzą z utartego szlaku i zgłębiają zadania frakcji, czeka prawdziwa uczta.
Zadania poboczne mocną stroną Starfielda
Wspomniana producentka to Jamie Mallory. Niedawno wzięła ona udział w Starfield Direct – opowiadała tam o systemie konstruowania statków kosmicznych w Starfieldzie. W nowym wywiadzie poruszyła kilka dodatkowych kwestii.
- Przedstawiciele różnych frakcji otrzymają niesamowite historie, które będą atrakcyjne dla gracza szczególnie w odniesieniu do zadań pobocznych.
- Zawartość drugoplanowanych misji ma być „zadziwiająca” – twierdzi Mallory.
- Każdy wybór i interakcja z postaciami mają wpływać na kształt tych opowieści.
- Wykonywanie zadań pobocznych w Starfieldzie ma być niczym odkrywanie diamentów, które wzbogacą całą historię i uczynią ją ciekawszą.
Ilość zawartości upakowanej w fabułach tych frakcji jest naprawdę nadzwyczajna. To jak wyruszenie na wielką przygodę w trakcie przygody, podczas której każdy dokonany wybór i każda interakcja kształtuje przebieg opowieści. [...] Te zadania dają szansę na zagłębienie się w bogate tło fabularne gry i odkrycie ukrytych klejnotów, które dodają głębi i ekscytacji do ogólnego doświadczenia. – kontynuuje Mallory.
Ponadto przedstawicielka Bethesdy gwarantuje, że nagrody za misje poboczne dobrze zrekompensują czas i wysiłek poświęcony na ich ukończenie. Pozostaje trzymać ją za słowo.
Tabele misji w Starfieldzie
Z wywiadu dowiedzieliśmy się również, że Jamie Mallory odpowiada za takie elementy gry, jak wygląd i funkcje mapy, terminale czy tablice misji.
- W Starfieldzie cele zadań będą umieszczane na wspomnianej tablicy.
- Ma ona informować graczy, jakie wyzwania są dostępne na danym obszarze podczas eksploracji kosmosu.
[...] Jeśli chodzi o mapę gwiezdną, musieliśmy stworzyć mapę, która byłaby częścią wciągającego wszechświata, którą gracze mogliby wykorzystać do eksploracji kosmosu i odnajdywania kolejnych przygód. Terminale dodały kolejną warstwę pogłębiającą świat gry, zwykle dając graczom dostęp do szczegółów dotyczących historii i tła fabularnego odwiedzanego obszaru. Tablica misji również wymagała od nas wiele pracy, abyśmy zapewnili graczom ekscytujące wyzwania do pokonania podczas eksploracji kosmosu. – dodaje producentka.
Starfield zadebiutuje 6 września na PC oraz konsolach Xbox Series X/S. Gra będzie dostępna w Game Passie od dnia premiery. Poza tym otrzymała ona status Xbox Play Anywhere (szczegóły tej funkcji pod linkiem).