autor: Radosław Grabowski
Zacieśnienie więzi pomiędzy Electronic Arts i Digital Illusions
Wywodzące się ze Szwecji studio Digital Illusions (DICE) ma na swoim koncie kilkadziesiąt gier (wśród nich m.in. Battlefield 1942 i RalliSport Challenge), dedykowanych rozmaitym platformom sprzętowym. Korporacja wydawnicza Electronic Arts, zachęcona efektami swojej dotychczasowej współpracy z ową firmą, postanowiła zawrzeć z nią nowy układ.
Wywodzące się ze Szwecji studio Digital Illusions (DICE) ma na swoim koncie kilkadziesiąt gier (wśród nich m.in. Battlefield 1942 i RalliSport Challenge), dedykowanych rozmaitym platformom sprzętowym. Korporacja wydawnicza Electronic Arts, zachęcona efektami swojej dotychczasowej współpracy z ową firmą, postanowiła zawrzeć z nią nowy układ.
Dzięki podpisaniu rzeczonej umowy północnoeuropejski zespół projektantów zostanie zasilony finansowo przez Amerykanów, a także zyska długoterminowego partnera dystrybucyjnego.
„Ogromny sukces Battlefield 1942 dowiódł, iż marka DICE osiągnęła status jednego z najlepszych developerów na świecie.” – stwierdził John Riccitiello (prezes EA), a następnie dodał: „Za sprawą naszego wsparcia szwedzkie studio będzie mogło kontynuować tworzenie rynkowych bestsellerów.” .
Więcej informacji: