autor: Radosław Grabowski
Zablokowano pierwszego nieuczciwego gracza sieciowego w Unreal Tournament 2004
Nie tylko Blizzard Entertainment intensywnie walczy z problemem oszukiwania podczas internetowej rywalizacji multiplayer, czego najlepszym przykładem jest news sprzed jedenastu dni. Natomiast przedwczoraj przyskrzyniono pierwszego nieuczciwego gracza w świecie Unreal Tournament 2004.
Nie tylko Blizzard Entertainment intensywnie walczy z problemem oszukiwania podczas internetowej rywalizacji multiplayer, czego najlepszym przykładem jest news sprzed jedenastu dni. Natomiast przedwczoraj przyskrzyniono pierwszego nieuczciwego gracza w świecie Unreal Tournament 2004.
Za pośrednictwem sieciowego forum dyskusyjnego koncernu Atari użytkownicy zostali powiadomieni , że zidentyfikowano i permanentnie zablokowano cheatera o pseudonimie Zellius. Jednocześnie rzeczona korporacja wraz z firmami Digital Extremes i Epic Games przestrzega przed udostępnianiem oryginalnego numeru-klucza (tzw. CD-key) jakiejkolwiek osobie trzeciej, podającej się np. za reprezentanta developera lub wydawcy UT2004. Ponadto wyraźnie podkreślono, iż wszystkie przestępstwa w kontekście niniejszego produktu będą karane z całą możliwą surowością.
Więcej informacji o Unreal Tournament 2004: