XCOM: Enemy Unknown – zapowiedziano dwa dodatki DLC z nowymi misjami
Studio Firaxis ogłosiło, że pracuje nad dwoma DLC do gry XCOM: Enemy Unknown. Dodatki przeznaczone będą dla zabawy w trybie dla pojedynczego gracza i wprowadzą nowe misje z własnym wątkiem fabularnym.
XCOM: Enemy Unknown okazało się jedną z najciekawszych gier tego roku. Strategia studia Firaxis oferuje długą kampanię, ale nawet ona kiedyś musi się skończyć. Osoby, które chcą więcej misji powinna ucieszyć wiadomość, że autorzy pracują już nad dwoma dodatkami DLC.
Pierwszy z nich zatytułowano Slingshot Content Pack. Zawierać on ma nowe misje, mapy oraz postacie. Nie znamy jeszcze konkretnej daty premiery, ale twórcy obiecują, że nie będziemy musieli czekać długo. DLC wprowadzi do gry trzy powiązane ze sobą fabularnie misje zlecone przez Radę. W ich trakcie m.in. spotkamy agenta triad, wymusimy zmianę kursu statku kosmicznego obcych i weźmiemy udział w bitwie nad terenami Chin. Ponadto dodatek zawierać będzie nową postać, z własnym głosem i historią. Rozszerzone zostaną również możliwości modyfikowania ekwipunku żołnierzy.
Trwają również prace nad drugim dodatkiem DLC. Niestety, twórcy nie są jeszcze gotowi podzielić się jakimikolwiek konkretami na jego temat.
Warto dodać, że do sprzedaży trafił już dodatek Elite Soldier Pack, który był darmowym bonusem dla ludzi składających preordery. Po jego zainstalowaniu w koszarach pojawia się nowy rekrut stylizowany na żołnierzy znanych z UFO: Enemy Unknown. DLC wprowadza również kilka nowych opcji modyfikacji wyglądu pancerzy, w tym zmiany ich kolorów.
- Strzelając do E.T. – recenzja gry XCOM: Enemy Unknown
- XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry
- XCOM: Enemy Unknown – strona oficjalna gry
XCOM: Enemy Unknown okazało się udaną próbą wskrzeszenia jednej z najsłynniejszych serii turowych strategii. Obecnie średnia ocen wynosi według serwisu metacritic 89/100.
Tak jak w pierwowzorze z 1994 roku, rozgrywka podzielona została na dwie sekcje. Pierwszą z nich jest zarządzanie bazą, gdzie możliwe jest prowadzenie badań obcych technologii, tworzenie prototypów nowych urządzeń oraz zarządzanie żołnierzami. Drugą płaszczyzną są same misje, podczas których z niewielkim oddziałem żołnierzy polujemy na najeźdźców z innych planet.