Wyszło demo Winter Survival. Gracze narzekają na irracjonalną liczbę wilków
Pod koniec lutego polskie Winter Survival trafi do Steam Early Access. Nim jednak się to stanie, gracze przez trzy tygodnie mogą testować demo gry Drago Entertainment.
Jeśli kochacie zimową aurę, ale niekoniecznie lubicie spędzać czas na świeżym powietrzu, możecie zanurzyć się w mroźnych klimatach poprzez ekran komputera. Na Steamie pojawiło się demo gry Winter Survival od krakowskiego studia Drago Entertainment.
Nadszedł wreszcie ten dzień, na który wielu z Was czekało! Z ogromną radością ogłaszam, że nasze zupełnie nowe demo gry Winter Survival jest oficjalnie dostępne. Ostatnio dużo się u nas działo i jesteśmy bardzo wdzięczni za Wasze ciągłe wsparcie i opinie, które otrzymaliśmy – brzmi fragment komunikatu twórców.
Wraz z udostępnieniem dema Drago Entertainment przygotowało nowy zwiastun Winter Survival. Możecie go obejrzeć poniżej.
Na wypróbowanie produkcji gracze będą mieli aż trzy tygodnie, gdyż będzie ona częścią nadchodzącego Festiwalu Steam Next Fest, który rozpocznie się w przyszły poniedziałek (5 lutego).
Wersja demonstracyjna Winter Survival nie tylko pozwala graczom oswoić się z symulatorem, ale także pomoże twórcom zebrać niezbędny „feedback” przed zaplanowaną na 28 lutego premierą gry we wczesnym dostępie.
Za dużo wilków w Winter Survival
Na pierwsze uwagi społeczności nie trzeba było długo czekać. W sekcji dyskusji na Steamie zaroiło się od komentarzy na temat rozgrywki i występujących w grze błędów. Wynika z nich, że nad Winter Survival trzeba jeszcze mocno popracować.
Szczególnej uwagi potrzebują obecne w grze wilki. Gracze nie tylko sygnalizują, że czworonogów jest po prostu zbyt wiele, ale także kuleje system walki z nimi.
Na szczęście deweloperzy na bieżąco analizują opinie społeczności i już zapowiedzieli niezbędne poprawki, które powinny wpłynąć na newralgiczne aspekty Winter Survival.
Z postu twórców zamieszczonego w jednym z wątków dowiadujemy się, że w nadchodzących łatkach zmniejszone zostaną obrażenia zadawane przez wspomniane wilki. Ponadto w grze znajdzie się więcej krzaków, w których będzie można się skryć oraz przedmiotów leczniczych. Poprawie ulegnie także system przyznawania PD za zabijanie zwierząt.
Deweloperzy poinformowali również, że rozważają wprowadzenie trybu, który niejako prowadziłby graczy „za rękę” w trakcie rozgrywki. Byłaby to odpowiedź na komentarze osób narzekających na brak podpowiedzi w grze. Twórcy podkreślają jednak, że na wdrożenie tego typu funkcji wymaga czasu, dlatego czekają na więcej opinii w tej kwestii.