Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 czerwca 2018, 19:54

Wysyp informacji o Just Cause 4 na nowym materiale filmowym

Jedną z atrakcji konferencji Square Enix było Just Cause 4. Dzięki nowej prezentacji poznaliśmy sporo informacji o fabule produkcji oraz nowościach, jakie zostaną wprowadzone w rozgrywce.

Square Enix w trakcie swojej konferencji opublikowało nowy materiał filmowy z Just Cause 4, na którym ujawniono wiele nowych detali o nowej grze Avalanche Studios. Dowiedzieliśmy się, że tym razem Rico Rodriguez stanie naprzeciw Gabrieli, bezwzględnej przywódczyni najpotężniejszej prywatnej armii świata zwanej Black Hand (Czarna Ręka), która przejęła kontrolę nad fikcyjnym państwem Solice w Południowej Ameryce.

Rozgrywkę napędzać będzie silnik Apex, którego największą atrakcją, prócz ładniejszej grafiki, ma być bardzo zaawansowana symulacja fizyki i ekstremalnych warunków atmosferycznych. Oprócz zaprezentowanego już na poprzednim zwiastunie tornada, w trakcie zabawy przyjdzie nam się zmierzyć również z burzami piaskowymi, śnieżycami czy piorunami. Każde z tych zagrożeń może zarówno przeszkodzić nam w osiągnięciu celu, jak i zostać wykorzystane przeciwko naszym wrogom.

Rico powróci już w grudniu. - Wysyp informacji o Just Cause 4 na nowym materiale filmowym - wiadomość - 2018-06-11
Rico powróci już w grudniu.

Oprócz tego gra zaoferuje nam sporo nowych pojazdów – pobawimy się między innymi transporterami samochodowymi, buldożerami oraz dźwigiem z kulą burzącą, popływamy skuterami wodnymi i polatamy microjetami. Sporemu rozbudowaniu ulegnie również słynna linka z hakiem, którą teraz zmodyfikujemy wedle własnego uznania, chociażby o możliwość wystrzeliwania z niej rakiet unoszących wybrane obiekty. Oprócz tego gra zaoferuje największy i najbardziej żywy świat w historii serii. Zmian doczeka się również system sterowania, stając się bardziej przystępnym. Just Cause 4 powstaje z myślą o platformach PC, PS4 i Xbox One i w sklepach zadebiutuje 4 grudnia 2018 roku.

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych, a od 2024 roku zarządza działem sprzedaży. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej