autor: Radosław Grabowski
Wyspiarski producent gier ląduje sześć stóp pod ziemią
Groźne widmo upadku zawisło nad brytyjskimi studiem developerskim o nazwie Blue 52 prawie dwa lata temu, kiedy z powodów stricte finansowych musiano zwolnić szereg pracowników. Teraz nadszedł ostateczny koniec rzeczonej firmy, chociaż nie wypuszczono jeszcze do klientów dwóch zapowiedzianych przez nią gier.
Groźne widmo upadku zawisło nad brytyjskimi studiem developerskim o nazwie Blue 52 prawie dwa lata temu, kiedy z powodów stricte finansowych musiano zwolnić szereg pracowników. Teraz nadszedł ostateczny koniec rzeczonej firmy, chociaż nie wypuszczono jeszcze do klientów dwóch zapowiedzianych przez nią gier.
Cokolwiek mgliście jawi się sytuacja konsolowego (Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube) projektu Deadlight, gdyż nawet nie znaleziono dla niego wydawcy. Szczęśliwie w kwestii trójwymiarowej gry akcji, noszącej tytuł Stolen (docelowe platformy: PC, PS2 i Xbox), termin rynkowej premiery jest na tyle bliski, że produkt zostanie bezproblemowo wprowadzony do sklepów na początku kwietnia bieżącego roku przez korporację HIP Interactive. Oto trzy przykładowe zrzuty ekranowe: