autor: Krzysztof Bartnik
Coraz mniej miejsca na polu skradanek TPP, czyli Stolen nadchodzi
Moda na skradanki (gry akcji typu „stealth”) ciągle trwa. Już niedługo, do grona „mistrzów” gatunku, tj. Sama Fishera ze Splinter Cell oraz Snake'a z Metal Gear Solid, dołączy wysportowana i zmysłowa Anya Romanov. Jej przygody będą głównym tematem gry Stolen, która w marcu 2005 zadebiutuje na PC oraz konsole: PlayStation 2 i Xbox.
Moda na skradanki (gry akcji typu „stealth”) ciągle trwa. Już niedługo, do grona „mistrzów” gatunku, tj. Sama Fishera ze Splinter Cell oraz Snake'a z Metal Gear Solid, dołączy wysportowana i zmysłowa Anya Romanov. Jej przygody będą głównym tematem gry Stolen, która w marcu 2005 zadebiutuje na PC oraz konsole: PlayStation 2 i Xbox.
Główna bohaterka opisywanego tytułu to mistrzyni złodziejskiego fachu, który wykonuje zlecania wykradnięcia cennych przedmiotów z najpilniej strzeżonych lokacji. W sumie, do przejścia udostępnione zostaną cztery olbrzymie poziomy: muzeum, więzienie, siedzibę międzynarodowej korporacji oraz centrum satelitarne, położone w górach. Autorzy zapowiadają, że pokonanie pojedynczej lokacji zajmie nam przynajmniej 2,5 godziny, co przełoży się na dużą przyjemność płynącą z grania.
Rozgrywka zasadniczo ma polegać na ukrywaniu się w cieniu przed wzrokiem strażników czy zasięgiem kamer. Programiści z zespołu Blue 52 zaimplementują jednak mnóstwo ciekawostek, urozmaicających zmagania. Do dyspozycji dostaniemy sporo gadżetów: noktowizor, pociski z ładunkiem energetycznym (odwracają uwagę rywali), a także lokalizator ruchu (po trafieniu nim w kamerę ochrony, na mini-mapie widzimy plan całej lokacji i poruszających się wartowników).
Więcej informacji o Stolen znajdziecie na łamach Encyklopedii GRY-OnLine.