Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 października 2008, 13:49

autor: Filip Grabski

Wymagania sprzętowe Tomb Raider: Underworld ujawnione

Z pewnością wielu z Was czeka na kolejną odsłonę przygód atrakcyjnej pani archeolog imieniem Lara. A ilu zastanawia się, czy ich komputery podołają z wyświetlaniem wszystkich polygonów na głównej bohaterce?

Z pewnością wielu z Was czeka na kolejną odsłonę przygód atrakcyjnej pani archeolog imieniem Lara. A ilu zastanawia się, czy ich komputery podołają z wyświetlaniem wszystkich polygonów na głównej bohaterce?

Jutro będzie miała premiera wersji demonstracyjnej Tomb Raider: Underworld, a już dzisiaj możecie dokonać inspekcji specyfikacji swoich komputerów, by przekonać się jak prezentują się w porównaniu z ujawnionymi przez Eidos wymaganiami.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Microsoft Windows XP /Microsoft Windows Vista (uprawnienia administratora wymagane)
  2. Intel Pentium 4 3+ GHz lub AMD Athlon 2.5+ GHz
  3. RAM: 1GB (Windows XP) / 2GB (Windows Vista)
  4. nVidia GeForce 6800GT (lub lepsza) / ATI 1800XT (lub lepsza)
  5. Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9.0c
  6. Napęd DVD
  7. 8 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  1. Microsoft Windows XP /Microsoft Windows Vista (uprawnienia administratora wymagane)
  2. Intel Core 2 Duo 2.2 GHz lub Athlon 64 X2 4400+
  3. RAM: 2 GB
  4. nVidia GeForce 9800 GTX lub ATI z serii HD4800
  5. Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9.0c
  6. Napęd DVD
  7. 8 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  8. Pad z konsoli X360

W obliczu wciąż całkiem niskich cen sprzętu przedstawione wyżej wymagania nie powinny napawać przerażeniem miłośników Lary Croft. A po co to wszystko? Bo Lara tym razem bardzo chce zdobyć młot boga Thora. Czyli znów będzie co podziwiać. Premiera pełnej wersji już w drugiej połowie listopada (21.11 w Europie, oficjalna polska data premiery jest póki co nieznana).

Wymagania sprzętowe Tomb Raider: Underworld ujawnione - ilustracja #1
Lara ma robaki.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej