autor: Grzegorz Bobrek
Wymagania sprzętowe i nowe obrazki z Two Worlds II
Polskie studio developerskie Reality Pump zaprezentowało na swojej stronie nowe screeny z Two Worlds II. W przeciwieństwie do stylizowanych na tapety efektów prac sprzed roku, tym razem otrzymaliśmy migawki z właściwej rozgrywki.
Polskie studio developerskie Reality Pump zaprezentowało na swojej stronie nowe screeny z Two Worlds II. W przeciwieństwie do stylizowanych na tapety efektów prac sprzed roku, tym razem otrzymaliśmy migawki z właściwej rozgrywki.
Z tego co widać, prace nad kontynuacją wydanej w 2007 roku gry są na zaawansowanym etapie. Widać nieznaczny spadek jakości grafiki w porównaniu do wcześniejszych zapowiedzi. Zarówno modele postaci jak i środowisko nabrały nieciekawie wyglądających kantów. Miejmy nadzieję, że w „ruchu” te drobne niedociągnięcia nie będą tak widoczne.
Two Worlds II ma ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym roku. Gra wydana zostanie na wszystkie najważniejsze platformy: PC, Xbox 360 i PlayStation 3. Na chwilę obecną znamy jedynie minimalne wymagania dla wersji na komputery osobiste. Do uruchomienia Two Worlds II potrzebny będzie procesor 2 GHz, 512 MB pamięci RAM i karta dysponująca Pixel Shaderem w wersji 3.0.