autor: Kamil Zwijacz
Wymagania sprzętowe Dying Light [News zaktualizowany]
Studio Techland ujawniło wymagania sprzętowe Dying Light. Gracze ze starszymi komputerami mogą mieć poważne problemy z odpaleniem produkcji, gdyż tytuł w najsłabszej konfiguracji potrzebuje komputera z procesorem Intel Core i5-2500 @3.3 GHz, kartą Nvidia GeForce GTX 670 oraz 8 GB pamięci RAM. Co ciekawe w zalecanej konfiguracji widnieje aż 16 GB RAM-u.
Firma Techland zaktualizowała wymagania sprzętowe Dying Light. Okazało się, że zamiast 8 GB pamięci RAM w minimalnej konfiguracji wystarczy 4 GB, a w zalecanej 8 zamiast 16 GB RAM-u. Dodatkowo do uruchomienia produkcji w minimalnych ustawieniach potrzeba karty grafiki pokroju NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870 (1GB VRAM).
Wczoraj poznaliśmy zawartość przepustki sezonowej do gry Dying Light, a dziś, dzięki steamowej karcie produktu, wiemy już jakie wymagania sprzętowe ma kolejna polska produkcja. Pisząc w skrócie, nie należą one do najniższych, gdyż w najsłabszej konfiguracji powinien znaleźć się procesor pokroju Intel Core i5-2500 @3.3 GHz, wspomagany przez kartę Nvidia GeForce GTX 670 oraz 8 GB pamięci RAM. Zalecany sprzęt, wymagany do odpalenia gry w wysokich ustawieniach graficznych, to maszyna z górnej półki, ale najbardziej uwagę zwraca aż 16 GB RAM-u, które widzimy w rekomendowanej konfiguracji chyba po raz pierwszy. Z pewnością nie wszyscy gracze będą się w pełni rozkoszować oprawą Dying Light. Szczegółową rozpiskę podzespołów prezentujemy poniżej.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel Core i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz,
- Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 670 / AMD Radeon HD 7870,
- Pamięć: 8 GB RAM DDR3,
- Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca,
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 7, 8, 8.1.
Zalecane wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel Core i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz,
- Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 290,
- Pamięć: 16 GB RAM DDR3.
Przypominam, że polska premiera Dying Light odbędzie się 30 stycznia 2015 roku. Nowy tytuł studia Techland pojawi się na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobistych. Pierwotnie produkcja miała ukazać się także na PlayStation 3 i Xboksie 360, jednak deweloper postanowił zrezygnować z tych wersji, co w obliczu powyższych wymagań sprzętowych chyba.