Wszystkie światy w No Man’s Sky znacząco wypiękniały dzięki wielkiej aktualizacji Worlds. To tylko wierzchołek zmian, a kolejne już są w drodze
Do No Man’s Sky zawitała dzisiaj pierwsza część dużej aktualizacji o nazwie Worlds. Za jej sprawą dostępne w grze światy prezentują się jeszcze lepiej niż dotychczas.
Tempo pracy twórców No Man’s Sky naprawdę robi wrażenie. Zaledwie pod koniec maja wypuścili oni aktualizację Adrift, a teraz, ponad półtora miesiąca później, do kosmicznej gry zawitał sporej wielkości update o nazwie „Worlds Part I”. Zmian jest naprawdę dużo, a w tej wiadomości przedstawimy jedynie te najważniejsze. Poniżej natomiast możecie zapoznać się z oficjalnym zwiastunem.
Odświeżone światy i nowa ekspedycja
Jak sama nazwa wskazuje, wersja 5.0 skupia się na obecnych w grze światach oraz immersji płynącej z ich zwiedzania. Doczekały się one gruntownego odświeżenia od strony graficznej, poprzez usprawnienie chmur, nieba, wody, wiatru, burz, deszczów czy szczegółowości cieni. Wzrosła również ich ogólna różnorodność i dodanych zostało wiele nowych typów światów, m.in. zamarznięte, pustynne, radioaktywne, toksyczne czy spalone.
Kolejną nowością jest już czternasta dostępna w grze ekspedycja – The Liquidators. W jej ramach połączymy siły razem z innymi graczami i wyruszymy na wyprawę, aby zlikwidować zastępy gigantycznych owadów. Na uczestników czekają wyjątkowe nagrody, w tym m.in. trofea czy części zbroi.
Wśród pozostałych nowości znajdziemy:
- wzbogaconą faunę i florę;
- mecha bojowego;
- opcję tworzenia statków klasy Solar;
- możliwość zmiany nazwy odkrytych planet, minerałów, systemów itp. w dowolnym momencie;
- obsługę DLSS 3.
Warto również zwrócić uwagę, że zgodnie z nazwą jest to dopiero część pierwsza aktualizacji, więc twórcy najpewniej planują dalsze ulepszanie dostępnego w grze świata. Jeżeli jesteście ciekawi pełnej listy zmian, to odsyłam Was na stronę z opisem aktualizacji.