World War 3 – patch 0.7 ulepsza warstwę techniczną gry
Ukazał się patch 0.7 do sieciowego FPS-a World War 3 autorstwa studia The Farm 51. Aktualizacja m.in. ulepszyła silnik gry i czat głosowy, jak również dodała system codziennych wyzwań.
- Deweloper gry: The Farm 51
- Wydawca: The Farm 51
- Gatunek: gra akcji
- Platforma: PC
- Data premiery w Early Access: 20 października 2018 r.
Polskie studio The Farm 51 wypuściło nową aktualizację do sieciowej strzelanki World War 3. Patch opatrzony został numerem 0.7 i koncentruje się na ulepszeniu warstwy technicznej gry.
Aktualizacja przestawiła grę z wersji 4.19 silnika Unreal Engine na 4.21. Dzięki temu World War 3 wykorzystuje teraz technologię Replication Graph, co pomaga przy bitwach w dużej skali. W rezultacie twórcy mogą dopuścić do zabawy na serwerach większe grupy graczy, a przy okazji możemy oczekiwać lepszej wydajności i bardziej dopracowanego kodu sieciowego. Nowa wersja silnika zapewnia także ładniejsze oświetlenie.
Patch 0.7 przerabia również komunikację głosową, dodając m.in. efekty dźwiękowe symulujące zakłócenia radiowe, które pomagają wczuć się w rolę żołnierza. Zaimplementowano także system codziennych wyzwań oraz gruntownie przerobiono interfejs pojazdów. Ponadto gra zyskała nowy ekran śmierci, który informuje gracza, kto go zabił i skąd oddano śmiertelny strzał. Nie zabrakło też licznych poprawek błędów.
Wszystkie te zmiany brzmią korzystnie, ale najpewniej zainteresują tylko garstkę graczy. Według serwisu Steam Charts wczoraj, w najgorętszym momencie dnia, w World War 3 bawiło się raptem 259 osób.
Przypomnijmy, że World War 3 zadebiutowało we wczesnym dostępie 20 października ubiegłego roku. Gra osiągnęła imponujące wyniki sprzedaży, ale szybko zaczęła tracić graczy, głównie za sprawą niskiego poziomu dopracowania technicznego.