Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 listopada 2021, 12:45

autor: Adrian Werner

Wkrótce łączenie serwerów New World i nowe przygody

Twórcy New World ujawnili, nad czym obecnie pracują. W planach jest m.in. łączenie serwerów, nowe przygody i stroje oraz poprawki błędów.

PRZYSZŁOŚĆ NEW WORLD TO M.IN.:
  1. łączenie serwerów,
  2. poprawki w transferze postaci między serwerami,
  3. przygody związane z profesjami i umiejętnościami dotyczącymi uzbrojenia,
  4. nowe ekspedycje,
  5. dodatkowe ubrania,
  6. poprawki systemu walki,
  7. bardziej różnorodne przygody,
  8. zachęcanie graczy do dołączenia do słabszych frakcji,
  9. w dalszej perspektywie możliwość zmiany regionu.

Zespół Amazon Games opublikował nowy wpis na oficjalnym blogu gry New World. Przybliża on plany twórców, obejmujące m.in. łączenie serwerów. Na razie rozwiązania, które to umożliwią, są poddawane testom, więc autorzy nie chcą podać żadnych konkretnych terminów. Do tego pragną to zrobić starannie, scalając światy, które do siebie pasują.

Podczas łączenia serwerów jeden z nich będzie głównym, w którym nie zmieni się praktycznie nic poza napływem nowych graczy. Drugi ulegnie unicestwieniu, a jego postacie, firmy, domy, złoto i przedmioty zostaną przeniesione do głównego świata. Transfer nie obejmie posiadanych terytoriów.

Twórcy pracują także nad wyeliminowaniem błędów, które pojawiają się podczas przenoszenia postaci na inny serwer. Obecnie zdarza się, że gracze nie mogą wykorzystać pozwalającego na to tokena z powodu nieistniejących kontraktów w placówkach handlowych.

W dalszych planach jest umożliwienie graczom transferów między regionami, co pozwoliłoby np. przenieść postać z serwera europejskiego na amerykański. Na forum utworzono wątek, w którym gracze mogą się wypowiadać, czego oczekują od takiej funkcji. Zostanie ona zaprojektowana na podstawie uzyskanych tam opinii.

Szykowane są także ulepszenia systemu walki, zwłaszcza w kwestii zmiany uzbrojenia, uników i balansu potyczek. Ponadto możemy spodziewać się poprawek perków związanych z broniami i pancerzami, gdyż obecnie nie wszystkie działają prawidłowo.

Twórcy pracują także nad usunięciem najważniejszych problemów w grze. Poprawiono już błąd, który uniemożliwiał frakcjom rozpoczęcie wojny z innymi grupami. Autorzy chcą także wprowadzić zachęty skłaniające graczy do dołączania do słabszych frakcji. Zwiększona ma również zostać różnorodność przygód. Deweloperzy chcą ograniczyć bezsensowne łażenie z jednego miejsca na mapie na drugie oraz wzmocnić aspekt fabularny wyzwań. Wkrótce też dodane zostaną nowe zadania związane z profesjami, koncentrujące się np. na gotowaniu, craftingu czy górnictwie. Ulepszanie związanych z tym umiejętności będzie skutkowało uzyskaniem dostępu do kolejnych przygód o tej tematyce. Podobne plany związane są ze specjalizacjami dotyczącymi uzbrojenia.

W najbliższych miesiącach do gry trafią również nowe Ekspedycje z licznymi zadaniami i świeżymi mechanikami. Możemy także spodziewać się dodatkowych strojów. Na razie nie ma za to w planach wprowadzenia minimapy. Jednocześnie zapewniono, że osoby korzystające z modów dodających tę funkcję nie będą banowane, o ile ich twórcy będą przestrzegali kilku wytycznych.

Nowa Wersja NewWorldMinimap

W kwestii modyfikacji dodających minimapę warto wspomnieć, że właśnie ukazała się nowa wersja (1.2.0) projektu NewWorldMinimap. Jest to chyba najpopularniejszy i najbardziej rozbudowany mod tego typu, a do tego opracowano go tak, aby ściśle podążał za wytycznymi studia Amazon Games, przez co korzystanie z niego nie wiąże się z ryzykiem otrzymania bana.

  1. NewWorldMinimap – pobierz mod z naszego FTP

Przypomnijmy, że New World zadebiutowało 28 września tego roku. Gra dostępna jest wyłącznie na PC.

  1. Strona projektu w serwisie GitHub
  2. Recenzja New World – MMO, którego potrzebowałem
  3. New World – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej