Wieści ze świata (Call of Juarez: Bound in Blood, Star Wars: The Old Republic, Metal Gear Solid: Peace Walker) 3/12/09
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: Call of Juarez: Bound in Blood z dedykowanym serwerem, data japońskiej premiery Metal Gear Solid: Peace Walker, Mirror’s Edge zapowiedziane na iPhone’a, zwierzątka w Xbox Live i inne. Zapraszamy do lektury.
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: Call of Juarez: Bound in Blood z dedykowanym serwerem, data japońskiej premiery Metal Gear Solid: Peace Walker, Mirror’s Edge zapowiedziane na iPhone’a, zwierzątka w Xbox Live i inne. Zapraszamy do lektury.
Alganon
Po czterech latach produkcji firmie Quest Online udało się wreszcie wprowadzić na rynek utrzymaną w klimatach fantasy produkcję MMORPG o tytule Alganon. Grę można nabyć za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej (aktualnie w cenie promocyjnej). Grając w Alganon jesteśmy zobligowania do opłacania comiesięcznego abonamentu.
EverQuest II: Sentinel’s Fate
Firma Sony Online Entertainment rozpoczęła zapisy na beta testy Sentinel’s Fate, szóstego rozszerzenia do MMORPG EverQuest II. Pełna wersja dodatku trafi do sprzedaży 16 lutego 2010 roku.
Call of Juarez: Bound in Blood
Firma Ubisoft i polski Techland poinformowały o publikacji dedykowanego serwera dla pecetowej wersji gry Call of Juarez: Bound in Blood. Uwaga – do działania wymaga on patcha 1.1.
Metal Gear Solid: Peace Walker
Najnowsza odsłona marki Metal Gear Solid – Peace Walker na przenośne PSP – zostanie wydana w Japonii 18 marca 2010 roku, poinformowała firma Konami. Przypominamy, że gra jest kontynuacją świetnego Metal Gear Solid 3: Snake Eater na PlayStation 2. Peace Walker przedstawia dalsze losy Big Bossa uwikłanego w wydarzenia zimnej wojny.
Star Wars: The Old Republic
Powstają dwie kolejne powieści utrzymane w realiach Star Wars: The Old Republic. Ich autorami są Sean Williams (Star Wars: The Old Republic: Fatal Alliance, premiera w lipcu 2010 roku) oraz Paul Kemp (autor książki Star Wars: Crosscurrent, której amerykańska premiera zapowiadana jest na styczeń 2010 roku). Niebawem na łamach StarWars.com powinien odbyć się również debiut nowego opowiadania Roba Chestney’a, autora Threat of Peace.
Mirror’s Edge
Mirror’s Edge zmierza na iPhone’a i iPod Touch, poinformował koncern Electronic Arts. Konwersja będzie należeć do gatunku platformówek 2,5D, aczkolwiek twórcy zapewniają, że przeniosą do gry wszystkie najważniejsze elementy wersji znanych z pecetów i konsol nowej generacji. Chodzi tu głównie o akrobatyczny sposób pokonywania kolejnych lokacji. Nie zabraknie także walki z przeciwnikami. Co ciekawe, oprawa graficzna jak na warunki iPhone’a prezentuje się zadziwiająco dobrze. Produkcja zostanie wydana w styczniu 2010 roku. W roli głównej bohaterki zobaczymy oczywiście Faith Connors.
Warrior Epic
Firma GOA poinformowała, że z dniem 21 grudnia wyłączy europejskie serwery darmowej gry MMORPG Warrior Epic (amerykańskie w dalszym ciągu będą działać bez przeszkód). Przypominamy, że produkcja wystartowała w maju bieżącego roku i miała zredefiniować pojęcie darmowych gier MMO.
THQ
Koncern THQ podpisał nowe porozumienie z firmą DreamWorks Animation. Na jego pomocy uzyskał prawa wydawnicze do gier bazujących na nowych filmach animowanych popularnego studia – w tym kontynuacji Kung-Fu Pandy (Kung Fu Panda: The Kaboom of Doom, premiera w 2011 roku), Puss in Boots (oddzielny obraz poświęcony postaci Kota w Butach, znanej ze Shreka), a także telewizyjnego serialu The Penguins of Madagascar.
Xbox Live
Użytkownicy konsoli Xbox 360 mogą zakupić za pośrednictwem Xbox Live wirtualne zwierzątka dla swoich Awatarów. Cena pojedynczych sztuk piesków, kotków, koników i papug ustalona została na poziomie 240 punktów MS (około 3 euro).
Galeria obrazków
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach...
The Settlers 7: Droga do Królestwa
Grand Ages: Rome - Reign of Augustus
R.U.S.E. PC
R.U.S.E. X360
Making History II: The War of the World
Galeria filmów
A także najnowsze filmy z gier:
Gramy w MAG Gramy!
Avatar: The Game - Z dziennika dewelopera #4